Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak ) Hasköy, Volkan Sk. No : 1/44, 06140 Keçiören/Ankara

Good Beef |

Zehra Kılıç
08.10.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
İftar menüsüne 145 TL yazdığı için iftara yakın siparişinizi verdik fiş vermediler sonra eşim şüphelendi baktı karttan 155 er lira çekilmiş, kasaya söyledik, bugün zamlandi yazmaya fırsat bulamadık dediler ben bile elle yazabilirim öyle basit bir düzeltmeyi yapmamışlar kasada da bilgi vermediler ben bilerek fiş vermediklerini düşünüyorum 10 ar lira için değer mi dolandırıcılık yapmaya kesinlikle bir daha gelmem
Göktuğ Aslan
22.09.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Hijyen yok, saygı yok, nezaket yok, terbiye yok.. Çalışan kızları çok mu aradınız acaba. Masayı bile zorla sildirdik. Suratlar beş karış ne yaptık biz, sadece yanmış patates ve bir şeye benzemeyen Burger yiyecektik.. Tavsiye etmem..
harun pıçak
13.09.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Avm ye girer girmez giriş katta olduğu için dikkatimizi çekti ve girdik. İçeçeklerde fanta yok yedigün var cola yok pepsi var sprite yok sevenup var bu bizim için kötü bir tercih durumuydu. Patates kızartması yumuşacıktı nasıl kızartmışlar bilemedik nerdeyse ben eşim ve çocuk patatese dokunmadı bile. Hamburgerine gelecek olursak ekmek çok bayattı yerken üzeri hep düküldü. Eti güzeldi. Soslarını hiç beğenmedik nerdeyse bütün sosları denedik ve hepsinin tadı bir birinin aynısı gibiydi. Mekan self servis gittiğimizde çocuklu bir aile olarak tek masa biz iken 3 tane tepsiyi bile getirmeyerek tezgaha bizi çağırdılar.Mekandaki ilginç olarak en güzel şey ikram olan çaydı. Tekrar gidermiyim tabi ki asla
Fazil Cabuk
08.09.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Kimseye tavsiye etmem.Et lastik gibi.Duvardaki sınırsız içecek yok kandırıyorlar gibi hissim var dı.Bir Yıldız da sınırsız çayları için di.Et bıçağı kahvaltıda kullanılan bıçak.Hiç Et görmemiş yememiş ler için süper.
Sümeyye Ü
28.07.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Bugün deneyimledik. Ortam gayet temiz, ferah. Burger iki adet sipariş ettik. Bir tanesi Good Beef diğeri Mantarlı olandan. 15 dk sonra sipariş hazırlandı.Good Beef siyah ekmekle hazırlanıyor. Açıkçası ekmek lezzeti olarak beyaz olan daha güzeldi. Eti çok pişmiş sevdiğim için o şekilde sipariş oluşturduk. İstediğimiz gibi hazırlanmıştı. Sosları güzeldi.Patates ve baharatı hoştu. Tek sıkıntı ette koku sevmiyorum maalesef. Ekstra sosları daha çok kullanıp sorunu bir nebze çözdük. Lezzet olarak güzeldi.İki kişi için İki Burger bize fazla geldi. Paketlenmesini rica ettik. Gayet nazik bir şekilde yardımcı oldular.
Serhat Ben
28.07.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Dün iftar için tercih ettiğimiz mekanda iftar için çorba, su, iftariyelik, tatlı yemek yanında ikram olarak geçiyordu ancak iftariyelik verilmedi. Verilen çorba ise lokantalardaki porsiyonlara göre standart 1 birim ise bize verilen 0.20 idi. Çorba plastik kapta plastik kaşık ile servis ediliyor. Tatlı olarak bir adet şekerpare veriyorlar. Su ise Pet bardak olarak verildi. Ana yemek için dallas steak ve lokum sorduğumuz da ikisininde kalmadığı tbone ve new-york verebileceğimiz söylediler. Et için pişme derecesi sorduklaında orta iyi tercih ettik ancak iyininde iyisi çok pişmiş bir et bizi karşıladı. Et o kadar pişmişti ki içinde pembeliği bir kenara koyun kahve rengi rengi bile görmedik. Aklımıza Eti önceden pişirip iftar için tekrar ısırmış olabilecekleri geldi. Et için üç kişi gittiğimiz mekanda bana ve arkadaşıma kahvaltı bıçağı diğer arkadaşa ise biftek bıçağı verdiler. Biz zaten kesmedik de biftek bıçağı olan arkadaş bile aldığı new-york steaki büyük bir mücadele ile kesebildi. Boyutu ise el bileğininzden serçe parmağınızın ilk boğumuna gelebilecek ölçüde. Sadece yemek için Kişi başı 130 lira ödedik içecek dahil değil elbette mükemmel bir performans beklemiyoruz ama 130 liranın çok daha iyi değerlendirelebileceğini düşünüyoruz. İftar saatinde ise pc veya telefon bağlı hopörler sisteminden yaklaşık 2-3 dakika önce ezan dinlettiler. Sonra gerçek iftar saatinde bir daha açtılar.Pozitif olarak ekleyebileceğim nokta iftar saatinde yemeğimizi alıp iftarımızı açabildik.
Bilge Yılmaz
26.07.2023
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Dün iftarda gittik biraz yoğun gibiydi yemeğimiz geç çıktı. Kasiyer hanımefendi beklediğimiz için kusura bakmayın deme zarafetini gösterdi onun için de ayrıca mutluyum. Hayırlı ramazanlar diliyorum.
Mahmut BUDAK
Good Beef Vega Avm ( Burger - Steak )
Dışarda menü ve sınırsız içecek dahil 32 TL yazmasına rağmen sipariş verirken içecek de istiyormusunuz diye sorulması üzerine evet deyince +7 TL daha eklenen mekan.good beef special seçtim tadı fena değildi lakin sonrasında mideme oturdu ağır geldi.patates biraz daha fazla olabilir.mekan ortam olarak güzel dizayn edilmiş.