Lycian Sail Aqua Florya Halkalı Yeşilköy cad. No:93 Kat:2, D:3, 34153 Bakırköy/İstanbul

Home - Lycian Sail |

Aqua Florya Halkalı Yeşilköy cad. No:93 Kat:2, D:3, 34153 Bakırköy/İstanbul

• Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet

Tamer Çamkıran
28.09.2023
Lycian Sail
En küçüğün 2 yaşında, en büyüğün ise 81 yaşında olduğu geniş aile ile mavi yolculuk fikri, içinde birçok risk barındırıyordu. Sevgili Varol sayesinde rüya gibi bir hafta geçirdik. Doğru tekne ve tecrübeli ekip sayesinde, hem çok rahat ettik hem de bir teknede bu kadar lezzetli yemekler olur mu?" dedirtecek kadar kaliteli bir yeme-içme deneyimi yaşadık. Biter bitmez de Lycian Sail ile seneye nereye gitsek diye konuşmaya başladık :)"
Gamze Vural
24.09.2023
Lycian Sail
Oldukca keyifli gecen bir hafta icin Lycian Sail ailesi; Esra Hanim ve Varol Bey’e cok ama cok tesekkur ederim! Tekne hayati hakkinda verdikleri kiymetli bilgilerin yani sira hos sohbetleriylede tatilimizin cok daha guzel gecmesini sagladilar. Varol Bey kardesime yelkenin inceliklerini ogretirken Esra Hanim bize bugune kadar yaptigim en basarili hikelardan birinde eslik etti. Gezilen koylarin muhtesem guzelligine hic deginmiyorum bile! Tatiliniz icin gonul rahatligiyla Lyclian Sail’i tercih edebilirsiniz, emin olun asla pisman olmazsiniz!
Zeki Şen
05.09.2023
Lycian Sail
Göcek koylarını işin ehilleriyle deneyimlemek bir başkaymış. Gittiğimiz her koyu, tarihi ve kültürel değerleriyle bize anlatan ve yasatan Varol ve Esra ya çok teşekkür ediyoruz. 4 mevsim eğitimimi tamamladım sayelerinde fırtınada seyir eğitiminden sonra ki yağmur altındaki sıcak kahveyi asla unutmayacağız. Ve ardından gelen güneşle birlikte harika tatilimiz, bir sonrakini iple cekiyoruz.
Alsev sarıoğlu
02.09.2023
Lycian Sail
Yelken sevdalısı bizleri hem ileri seviye eğitim programı hem de süper tatil ile buluşturan , harika bir hafta geçirmemizi sağlayan Lycian Sail ekibi Varol kaptan ve Esra Hn.’a çok teşekkür ederiz. Tekrar denize açılmayı ve deneyimli ekiple birlikte yol almayı heyecanla bekliyoruz.Rüzgarınız kolayınıza olsun.
Sena Yigitturk
30.07.2023
Lycian Sail
Harika koyları, tatlı ve deneyimli bir aileyle gezmek keyifli bir deneyim oldu. Varol abi ve Esra abla bizi yelkenli kültürüyle tanıştırdığınız için çok teşekkür ederiz. Yelken kültürü ve gezilen eşsiz yerler birleşince bu deneyim zihnimde enfes anılar bıraktı.
Erkan Can
29.07.2023
Lycian Sail
Göcek’in eşsiz koylarında denize girmek inanılmazdı, her sene mutlaka gideceğiz. Kendi yelkenlimiz gibi Varol bey ve Esra hanımla tıpkı bir aile gibi tatil yaptık :)
Aylin Baylan Ustundag
Lycian Sail
Ormanın lacivert denizle buluştuğu bu eşsiz koyların keyfini lycian sail ile deneyimledik. Unutamayacağımız bir tatil oldu . Yıldızların altında uyumanın huzurunu , dantel koyların güzelliğini sizlere de tavsiye ederiz . Seneye de görüşmek üzere...Teşekkürler lycian sail
Capt.Erdem Cihan
Lycian Sail
Denizcilik kültürüne, emniyete, yelkenin detaylarına verdikleri önemle, aynı zamanda hoş sohbetleriyle bize kattıkları için çok memnun kaldığımız ve defalarca aynı teknede açıldığımız Varol abi ve Esra ablaya çok teşekkür ederiz.Uzun senelerdir uzakyol sıvılaştırılmış gaz kaptanlığı yapan biri olarak kendilerine denizcilik konusunda çok saygı duyuyorum.