ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE Çengelköy, Çengelköy Cd. No:48/1, 34680 Üsküdar/İstanbul

02164229000

Baran Kaplan
22.10.2023
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
öncesinde karsisindaki pasa kokereci denedik, cok iyiydi.dün ilk defa burayi da denedik kebaplar ve cigköfte cok iyiydi.haftaya gelip tekrar deneyecegiz.yurt disindan gelip döner kebap sakatat özleyenler icin harika lokasyon.bir müsteri olarak isletme sahiplerine cok tesekkür ederim
Fazlı Bıçak
20.10.2023
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
paşalıkebap gerçekten patronları müdürleri ve garsonları ve tüm çalışanları dört dörtlük hizmet vermektedir ustaları tercübesi yapmış oldukları menü den belli oluyor biz arkadaşlar ile birlikte paşa kebap lahmacun pide ve adana urfa iskender yemeye gittik hizmet sınırsız idi bizler çok memnun olduk tüm istanbul halkını paşalı kebap yemeleri ve menülerden tatmalarını diliyorum teşekkür paşalıkebap
MELEK COŞKUN
28.09.2023
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Aşırı keyif aldığım , ilgi ve alakasını çok sevdiğim bir mekan oldu. Arkadaşlarımızla yediğimiz her şeyden çok memnun kalarak ayrıldık. Menü fiyatları oldukça uygundu. Albay beyin alakası için ayrıyetten teşekkür ederiz
İrem ÖZER ALTAŞ
28.09.2023
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Arkadaşlarımızla tercih ettik, çok aç olmadığımız için 2 kemik suyuna mercimek, 1 ezogelin, 1 Adana dürüm aldık. Doygun bir menü söylemediğimiz için mi bilmiyorum kovmaktan beter ettiler. Zaten yediklerimizin tadından da memnun kalmadık. Üst kat çok kötü kokuyordu. 1 puan bile fazla. Hesabı ödedikten sonra çay ikramını kapattıklarını söylediler :)
Simuzer
27.08.2023
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Trendyoldan sipariş verdim. Çorbanın strecini çıkarırken elimde patladı ! Alttan açıldı. Kendilerini aradım, 4229000 numarayı açan kişi dalga geçer gibi konuştu. Müşteri ile konuşma adabı hiç yok. Çorba dökülmüş etraf batmış, ben özür beklerken, abi ne çorbasıydı hemen göndereyim.." derdimin çorba değil. En kısa zamanda dökülen çorba ve pide iademdir. Para haram zıkkım olsun.. Önce İNSAN OLUN ! Sonra para kazanma derdine düşün !"
Gurme Çift
03.08.2023
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Tek yıldızı çalışanların ilgisine veriyorum. Ciger ve adana denedik dürümlere koyulan tablacı tüm lezzeti kaçırmıştı. Çalışanlar hariç lezzet kötü
Mücahit Coşar
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
3 kişilik karışık kebap siparişi verdik. Masaya mezeleri getirdiler güzelce mezeler arasında 2 meze tabağında çiğ köfte de vardı. Karışık kebap gelmesini beklerken garson arkadaş 1 meze tabağın da çiğ köfte getirdi masaya bıraktı 2 dakika sonra yanlış masaya getirmişim diyerek geri aldı. Tabaklarda çiğ köfteler 3-4 sıkım yani 1 tabağı geri alarak çok hoş olmadı gaziantepden gelen misafirime mahcup oldum, şaşırdık.
grikedi2
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Fotoğrafını eklediğim, yaklaşık 40 gram et içeren beyti kebap 124 tl. Adana ise 106. Hayatımda yediğim fiyat performans kalitesi en düşük yer. Porsiyonlar kesinlikle yetersiz ve hiç doyurucu değil. Neden böyle kazıkladıklarını anlamadım, menüdeki fotoğraflarla hiç alakası yoktu. Bizim için üzücü bir tecrübe oldu.
Şiyar Akbıyık
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Yemeklerinin lezzeti, çalışanlarının güler yüzü, samimiyeti...Herşeyiyle mükemmel olan Paşalı Kebap, sonsuz teşekkürlerimizi sunuyoruz.Herkese gönül rahatlığıyla tavsiye edebileceğim nadir bir mekân:)
Şükran Kortak
ÇENGELKÖY PAŞALI KEBAP & PİDE
Doğum günüm için günlerce araştırmalar sonucunda bu mekâna denk geldik.Geldiğim en güzel mekân diyebilirim.İç dizaynı çok güzel.Çalışanlar çok ilgili.Restorantın şefi kıymetli Albay Bey'e çok teşekkür ederim ilgisi ve alakası için.İş yeri sahibi Sezgin Bey'e de minnettarım .Mekanı güzelleştiren insanların sıcaklığı ve yemekleri elbette.Burası tüm isteklerinizi karşılayacaktır.Kesinlike tereddüt etmeden gelinir.Yemekleriniz de çok çok lezzetliydi.Tüm çevreme önerdim.Tekrardan Yunus Bey'e(albaya)çok teşekkür ediyorum ilgisi için kendim ve arkadaşlarım adına..