Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri Alleben, Atatürk Blv. 58/B, 27010 Şahinbey/Gaziantep

Alleben, Atatürk Blv. 58/B, 27010 Şahinbey/Gaziantep

Akif Şentürk
10.10.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Geçtiğimiz sene yöresel yemekleri tatmaya gelmiştik o zaman memnunuk fakat bu yıl yediklerimizden pek bir şey anlamadik. Yuvarmayı begenmedim dolma tabağı istedik maalesef onlar da hoşuma gitmedi.
enes canşi
07.09.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Bir kuru fasulye 80tl ve lezzetsiz kesinlikle tavsiye etmiyorum.
Selami Armağan
05.09.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
İşletme sahibi usta çok candan ve samimi idi. Gaziantep mutfağı ve gastronomisini görmek için gittik. Ailecek güzelce yemek yedik.. Mercimek çorbası hiç tatmin edici değil, çok zayıf kaldı... Mumbar ısıtılmış, bol bulgur ve baharatlı, rahatsız edici idi. Pilav üstü tavuk ve yoğurt aldı çocuklar. Ortaya karışık patlıcan, lahana dolma söyledik. Hiç iç açıcı ve lezzetli değil idi.. Mantı ise berbat idi. Kesinlikle denemeyin. Karnıyarık güzeldi hakkını vermek lazım. Çayları da güzeldi. Lakin en lüks restoranda bile bu kadar hesap ödemedim. 460 TL. Ne olduğumu anlamadım. Çay, yoğurt ne varsa masada bol keseden iki kat hesaplanmış.Gaziantep için, dışarıdan gelenlere nasıl Bi daha gelmez mantığıyla KAZIKLAMAK hiç de hoş değil. Esnaflık terbiyesi bu değildir.YEMEKLER LEZZETLİ OLSAYDI GAM ETMEZ İDİM.❗️ ❗️❗️ MİDEM KALDIRMADI...BOŞ VE AĞRILI MİDEYLE UYUMAK ZORUNDA KALDIM
Alaaddin atti Demir
01.09.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Gastronomi şehri antepte öyle kolay kolay yöresel yemek yapan yer bulamazsınız bakmayın tv deki reklamlara inanın zor buldum evirgec yöresel yemek evini bu arada işletme sahibi yaşar ustaya kısa bi röportaj yaptık herseyi kendi imkanıyla hazirliyormus biz geldiğimizde de turşu basiyordu elleri yanmıştı ben içli köfte pimpirik Aşı ve kuru patlıcan dolmasi yedim pimririk Aşı gerçek meyhosluguyla muhteşemdi yapımı 2 gün sürüyormuş bu yemeğin fiyatta makul artık kebab ciğer yemekten gına gelmişti en son yöresel yemek yiyip rahatladım gaziantep çok meşhur yerlere gittim pişman oldum geldinizmi böyle gastronomi şehrindeki ustaları bulun bu tür işletmeleri ayakta tutalım böyle ustalar zor bulunur ailecek isletiyorlar işletme 27 yıldır faaliyet gösteriyormuş yemekler harika gelmenizi tavsiye ederim
Aykut Demir
27.08.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Önceden hazırlanmış ve pişirilmiş malzemeleri istediğiniz yemek doğrultusunda birleştiriyorlar. Haliyle yemeğin tadı ve özü kayboluyor ve geride sadece bayağı bir his kalıyor. Fiyat olarak fena sayılmaz, ama Antep’in yöresel yemeklerine bir hakarettir burası.
Yasar Demircan
26.08.2023
2 Adet içli köfte 1ayran 100 TL çok pahalı
Ahmet gün
21.08.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Çok pahallı ve lezzetsiz iftar yemegine gittik gunluk yemek degildi 1 gun ve 2 gun oncesi yemekler geldi ayip olmasin diye kallmadik ilk ve son olsu onermiyorum kimseye
Gülcemal Kaya
04.08.2023
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Direkt olarak fiyattan girmek isterim. 2 mantı 2 içli köfte 180 tl.. Bu paraya Gaziantep te bir çok kebapçı da karnınızı doyurup çıkarsınız
M.
Evirgeç Mantı Evi & Yöresel Ev Yemekleri
Mekan salaş ve aile lokantası tarzında. Yuvalaması güzel fakat kasada online siparişteki güncel fiyatlarından daha fazla hesap alındı. Bu fiyatlara daha kaliteli hizmet alabileceğiniz ve kazıklanmadan yemek yiyebileceğiniz bir çok alternatif mevcut. Tavsiye etmiyorum.