Niğde Aydoğanlar Şahinali, Emin Erişingil Blv. No:32, 51100 Niğde Merkez/Niğde

Sse sse
23.10.2023
Niğde Aydoğanlar
29 Ağustos'ta Adana dan Ankara ya gittim. İlk defa Niğde Aydoganlar ile seyahat ettim. Otobüs 2022 modeldi, tertemizdi, şoför, muavin çok efendi idi. Niğde otobanı üzerinden gitti, buna rağmen hiz sınırlarına uydu. Çok keyifli ve güvenli bir yolculuk yaptık. Muavin, emniyet kemerlerini de bağlamamizi istedi.Umarım şirketin tüm seferleri bu kalitededir.
Yasemin Aslan
17.10.2023
Niğde Aydoğanlar
Şuan yolculuktayım ve varmak üzereyim. Varınca uygun vaktimde puanlarım diye düşündüm ama inanın o kadar dakik, konforlu ki hemen yazmak istedim. Gereksiz yolcu indirip bindirmeye yok, personel gayet saygılı ve güler yüzlü. Yaptığım en iyi yolculuklardan biri. Güzergahımda bulunduğu sürece ilk tercih edeceğim firma. Özen ve hassasiyetiniz için teşekkür ederim
Guwanc Bayramow
04.10.2023
Niğde Aydoğanlar
Rezalet bir firma uyuyan insanı uyandırıp burası yatak odası değil diyen elemanlara sahipler kısacası paranla rezil eden bir firma sakın ve sakin bilet almayınız
A. Alpaslan
28.09.2023
Niğde Aydoğanlar
NİĞDE' ye gidip gelirken kullandığımız bir otobüs firması..İlk defa bindik ve çok memnun kaldık.. Otobüslerin yeniliği, çalışanların yardımcı olması bizi ziyadesiyle memnun etti.. Umarım ilerleyen zamanlarda bu kalite bozulmaz. Teşekkürlerimizle..
Halit Yılmaz
25.08.2023
Niğde Aydoğanlar
Soyguncu bunlar Konya dan 2 valiz le 4, 5 küçük kitap kutusu (toplasan bi valiz kadar olur) verdim 200 tl para aldılar onu da efelene efelene aldılar. Bundan sonra yabancı firmaları tercih edeceğim.
osman keleş
21.08.2023
Niğde Aydoğanlar
Şimdiye kadar en geçirdiğim en kötü yolculuk nigdeden bora yerime bir bayani oturtup ayakta gittim en kötüsü araba tavandan hep şu damlatti ve simdide bir marketin önünde bekliyoruz bir daha bedava olsa bile binmem
Erdi Akay
Niğde Aydoğanlar
oldukça temiz ve hijyenik. bir önceki hafta gidemediğim yolculuk için son 1 saat kala biletin ücretini ödemeleri oldukça başarılı bir hizmet anlayışı. nigde aydoganlar seyahate teşekkürler
Oraz Nazarov
Niğde Aydoğanlar
Parasını verip satın alınan koltukta yorgunluktan uyuklayan müşteriye, burası yatak odası değil dik oturup gidin diyebilecek kadar terbiyesiz işçileri var. 51 BM 707 plakalı araç. Seviyelerine inecek olursak kavga meselesi resmen. Kesinlikle tavsiye etmiyoruz.
Kerim
Niğde Aydoğanlar
İlk defa Aydoğanlar Turizm ile seyahat ediyorum. Çok ilgi ve alakalılar. Üslup ve saygıları insana huzur veriyor güzergahımda olduğu sürece artık tercih edeceğim bir firma teşekkür ediyorum.