Çıtır Balık Kılınçarslan, Atatürk Cd. No:79, 07100 Muratpaşa/Antalya

Aydın Çiçek
06.10.2023
Çıtır Balık
Balık ekmek çeşitleri ve salataları lezzetli muhtemelen sıra bekleyeceğeniz güzel yer
Olcay A.
24.09.2023
Çıtır Balık
Kaleicinde tabelayı görünce denemek istedim, yaklaşık 5-6 cesit ekmek arası mevcut. Ben ekmek arası levrek denedim. Kola ile birlikte 80TL , 15 dk sıra bekledim. Selam servis bir hizmet mevcut. Salata bar free, ekmek sıcak ve kızarmış atom ekmeği, balık çıkınca salata bardan içini dolduruyorsunuz. Ben çok keyif aldım tavsiye ederim.
Nur Korkusuz
08.08.2023
Çıtır Balık
Her saat sıra var. Uzun uzun bekliyorsunuz ama kesinlikle değdi. 3 kişi gittik. Mezgit , levrek , midye dolma ve sardalya aldık. Favorimiz mezgit ve midye oldu. Kendi salatanizi yapmak da çok eğlenceli .400 TL civarında tuttu.Bayramda kapalı olduğu için 2.kere gidemedik. Mutlaka gidilmesi gereken bir yer.
Büşra Nur Cesur
05.08.2023
Çıtır Balık
Sosyal medya üzerinden gördüğüm bir mekandı antalyaya gelmişken denemek istedik. Servis olayı çok güzel oturmuş self servis olarak sipariş veriyoruz çok hızlı bir şekilde hazır oluyor ki çok kalabalık bir mekan buna rağmen hız iyiydi. Ekmek arası balık çeşitleri var biz levrek yedik lezzetli ve sıcaktı. Sınırsız salata standı var balığınızı alıp salata tabanınızı kendiniz hazırlıyorsunuz turşu vs de bulunuyor cidden çok çok memnun kaldık menüyü de görsel olarak ekliyorum . Pişman olmazsınız denemelisiniz.
Emel Hocaoğlu
29.07.2023
Çıtır Balık
Biz ailece tatil için geldiğimizde önündeki sırayı merak edip girdik. Salatanın açık büfe ve sınırsız olması çok güzel. Balık servis edildikten sonra altındaki tabağa alıyorsunuz. Uygun fiyata balık ve salata yemek gayet keyifliydi. Teşekkür ederiz
Murat Soylu
Çıtır Balık
Yani çok lezzetli olduğu söylenemez. Sıra beklemeye değmez. Çok yağlı. Fritöz yağı ne zaman değişiyor. Masalarda çok temiz değil. Sadece salata eh işte. Park problem masa sandalye yetersiz.
aybüke a
Çıtır Balık
Antalya'ya ilk taşındığım zaman adını çok duymuştum fakat gitmek bugüne kısmetmişÖnünde ki kuyruk hiç bir zaman bitmiyor aşırı yoğunlar kendilerine has sistemleri var. Salata ücretsiz fiyatlar çok makul. Ve lezzetide güzel. Yoğunluktan masa sırası bekleyebilirsiniz biz şanslıydık beklemedik. Mekan dizaynını belki biraz daha geliştirebilirler.
Özge ŞEREFLICAN
Çıtır Balık
Ekmek arası levrek yemek istemiştim ama yarısı kıtır kıtır deriden oluşuyordu balığın eti yok gibiydi hatta yoktu desem yeridir hiç beğenmedim.Yazın yediğim daha güzeldi.Onun dışında çalışanlar güler yüzlü naziklerdi.Salatalar taze ve güzel fakat çok israf oluyor insanlar yiyemeyeceği kadar alıyor.Ekmek arası Levrek 65₺ toplamda üç kişi 240₺ ödedik.Kuru deri yedim değmezdi.Umarım yorumları okuyup düzeltirler.
Murat Afsar
Çıtır Balık
Yine bir sokak esnafı ve halka seslenen tatlı bir mekan. bir çok balık çeşidini bulunduran ve ekmek arası servis yapan bir yer. Ben ekmek arası mezgit yedim çok beğendim tavsiye ederim salataları self servis ve istediğin kadar alabilirsiniz ama sos koymayı unutmayın fiyatları da aşırı uygun lezzetine göre.Hijyen konusuna gelirsek biraz sınıfta kalıyor bu biraz da müşterilerden kaynaklanabilir bunun önüne geçmek fiyat arttırmak olur .Kısa bir not sakın ha sakın midye yemeyin midye konusunda aşırı başarısızlar içerisinde yok bayat ve aşırı baharatlı sakın ve sakın! Almayın yemeyin. Bir not daha Yorumlarda sıra bekledik ayakta kaldık gibi saçma negatif yorum çok bence gayet normal çünkü lezzetli bir yer ve insanlar tercih ediyor afiyet olsun
Cecilia
09.07.2023
Çıtır Balık
Ben ekmek arası hamsi aldım ama sistem çok güzel. Arkada salata barı var ve istediğiniz kadar alabiliyorsunuz. Turşuları ayrıca lezzetli. Ve kesinlikle ucuz fiyata aşırı doymuş bir şekilde kalkıyorsunuz. Sadece midye dolması basitti.