Hüner Şarkiye, Osman Paşa Cd. No:59, 52100 Ordu Merkez/Ordu

zeynep kamalak
12.10.2023
Hüner
Lokalizasyonu, temizliği, lezzeti, sunumu çok çok güzel... Gündoğdu Beyin bizde oluşturduğu tüm negatif duyguları ikramları, nezaketi, samimiyeti ile yok eden değerli Ömer Beye çok teşekkür ediyoruz... Kesinlikle tavsiye ederim
Cemal Sen
21.09.2023
Hüner
Bugün bir americano ve bir kori sosly tavuk soyledik. Siparis verdikten 5-6 dakika sonra tavuk geldi. Esim daha sonra tavugun tadina bakmami istedi, bende tavugun daha once pisip bekletildigini hissettim ve tadi kotu ve sertti. Daha sonra yemicemizi soyledik geri gonderdik, pesinden sef yada mudur geldi. Tavugun sabah geldigini yemekte bi sorun olmadigini soyledi, bende tartisma olmasin diye biz suphe ettik onemli degildedim. Beyefendi kibarlik yapti ve yerine ne istedigimizi soyledi biz gerek yok dedik ama israr edince pizza soyledik. Hesap odemeye gidince tavukta bise olmadigini onuda odememiz gerektigini soylediler. Yerine getirdikleri pizzayida odedik. Rezalet. Sizden yuksek kalite yemek servisi beklemiyoruz zaten ama en azindan esnaflik yapin.
Nazmiye Soylu
11.09.2023
Hüner
Valla hüner üzdün ya. Benim çocuğuma çocuk gibi davranıp getirdğin kaseyi görünce üzdün.. 5 top mu söylemem lazımdı cupta getirmen için kırılıd mıydı cupların.. Yiyemiyeceğini düşündüysen o da yanlış. İlk defa dondurma yediği yer sen değilsin
Ahmet Ünlü
31.08.2023
Hüner
Milföy tatlısı ve tavuk göğsü başarılıydı. Tatlıların porsiyon fiyatları 50 TL civarında. Milföy tatlısı öğle saatlerinde bitiyor. Konumu iyi, mekan düzgün. Biraz güler yüz açısından eksik buldum sadece.
Nevriye Bayram
28.08.2023
Hüner
Her sene Ordu tatilimizde ailece yemeğe geliyoruz ama bu yıl yemek kalitesi vasatın altına düşmüş, üzüldük.
yiğit
27.08.2023
Hüner
Merhaba,Pide yedik ama içindeki neydi inanın anlamadım sanki kırıntı etler kıyma yapılmış gibi bu yaşıma kadar yediğim en kötü pide çalışanlar güleryüzlü sadece bu kadar
Görkem Kuvancı
19.08.2023
Hüner
Kaliteli bir işletme. Gerek ekmek, poğoca gerek tatlı grubundan denediğimiz çoğu şeyden memnun kaldık. Soğuk baklavaları gayet başarılı tavsiye ederim.
Selim Becioglu
31.07.2023
Hüner
Sevdiğim arada kitap okumaya gittiğim bir mekan. Hem pastane ürünleri hem yemekleri oldukça başarılı. Izgara tavuklu salataları gayet başarılı tavsiye ederim. Domates çorbası ise çok yağlı ve özlü değildi. O konuda düzeltme yapmaları gerekiyor tariflerinde. Personelde oldukça ilgili.
Selim Cantona
Hüner
Ortam ferah, sıkışık değil. Yemekler doyurucu. Ben beğendim. Garsonlar çok ilgili Allah razı olsun çalışan dostlarımdan
Mehmet Beşir
Hüner
Tatlıları gayet güzelÇayları da her geldiğimde taze .Her restorantta Müzik sesinin kısık olması gerekiyor burası öyle böyle olunca karşılıklı konuşmalarda birbirimizi rahatlıkla duyuyoruz .Ellerinize sağlık Teşekkürler