Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri Kılıçarslan, Kalıcı Konutlar, İzzet Baysal Devlet Hst. Blv. 28/A, 14300 Merkez/Bolu

$$$$$$

03742752088

Ahmet Senpai
19.10.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Tam anlamıyla paramızla rezil olduk yoğunluk olmamasına rağmen 50dk bekletip pişmemiş şekilde servis ettiler ve yemediğimiz yemeğin parasını verdik gitmeyi düşünenlerin aklında bulunsun
Seçil Aydındağ
05.10.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Çok fazla övüldüğü için gittiğimiz mekandan, büyük hayal kırıklığıyla ayrıldık. Kesinlikle beğenmedik, özellikle Adanası bu güne kadar yediğimiz en kötü Adanaydı. Başkaları da bu hataya düşmesin.
ÖNDER KARADAVUT
20.09.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Kaliteli,hizmet on numara. Personel güler yüzlü ve ilgili. Servis ve sunum muhteşem. Turşu suyu, turşu ve yemek sonrası puding ikramları şık. Tavsiye ederim. Fiyat makul seviyede mekana göre.
GOKHAN SARE
14.09.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
10 Temmuz pazar gecesi Bolu Tüneli'nde heyelan olmuştu ve biz Saat 3 sıralarında Bolu merkeze girmek zorunda kaldık çok acıkmıştık ve dış görünüşü Bizi aldatan bu mekana geldik kimse bizle ilgilenmedi kokoreççi çok kötüydü ve pahalıydı 3 Kokoreç üç ayrana 420 TL para verdik ilgi alaka 0 Yine de ben şansımı zorunluyum diyen varsa gidebilir ama ben önermiyorum
Murat KANIK
07.09.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
12 saatlik bir yolculuk, kapanan bir yol ve tam 50 dk dir bekliyoruz. Siparisimizi sordugumuzda 50dk sonra kofte olmadigini soylediler. 3 tane adana yemeyi kabul ettik bakalim kac dakika daha surecek. Tabak yok, catal yok, yemek yok, yemegi unutan arkadas cok. Bizden sonra gelen herkes yemegini yedi. 3 hatirlatma sonunda hala bekliyoruz.
Ozgen Isik
13.08.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Bayram tatilinde Bolu’da tavsiye üzerine gittiğimiz Fatih Hanı restoranda yediğim en iyi kokoreçlerden birini tattım. Ailenizle gidebileceğiniz, hizmet kalitesi çok yüksek bir işletme. Şiddetle tavsiye ediyorum. İşletme sahibi Ervani beye ilgisi için ayrıca teşekkür ederim.
Hakan Kocakaya
05.08.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Her açıdan bu kadar kötü olan az mekan görmüşümdür.
İsmail Acar
04.08.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Çok güzel bir restorant. Garsonlar ilgili güler yüzlü, karasiz kaldığımız zaman çok yardımcı oldular. Ciğeri mukemmel ayni adanadaki gibi. Adana usulu az pişmiş sevdiğimizden ve bizim talebimizden nadir karsilasigi icin olsa gerek ozellikle adanali aşçılari gelip tanıştı. Ambiansin güzel olması fiyatlara yansır dedim ama fiyatta makul seviyede geldi. Tebrik ederim. Bolu böyle bir restoranın kıymetini bilmeli. Kokoreç ve köftelerini de denemek için tekrar gideceğim.
Ozgur Parmaksiz
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Pazar günü gittik. Biber kapalı olduğu için mecburen buraya oturduk. Sac kavurma iyiydi. Pide güzel değil. Genel olarak vasat bir yer ama gelen hesap 5 yıldız :) Bir daha gitmem.
Eren
09.07.2023
Fatih Hanı Kokoreç / Köfte / Sucuk / Kebap Çeşitleri
Sipariş geç geldi. Kokoreç hızlı pişirildiğinden dışı kurumuş içi pişmemişti. Yiyemeden bıraktım.