Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon Cumalıkızık, Ferdağ Sokak No:24, 16370 Yıldırım/Bursa

Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon

Abbas-ı Âlâ Butik Pansiyon | Bursa cumalikizik da bulunan aile yeri,nezih ve elit butik pansiyon olan Abbas-i Ala resmi internet sitesidir.

Cumalıkızık, Ferdağ Sokak No:24, 16370 Yıldırım/Bursa

Bilal ARICI
20.10.2023
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
5 yıldız verdim, pansiyon olduğu için beklentimi yüksek tutmadım gece giriş yaptık eşimle sabah kahvaltımızı yaptık çıktık. Zaten bölgede çok fazla imkan yok. Artı yanları merkeze otoparka yakın aracını park et 2 dk da yürüyerek aracına ulaş. Çarşafları temiz ve deterjan kokusu vardı:) misafirperverliği de iyiydi. Aile ortamı var ailecek kalınabilecek yer. Bahçede kahvaltısı da güzel yeterliydi. Olumsuz tarafları ahşap olduğu için ses çok rahat geçiyor bizim odamızda Tv kettle dolap vs yoktu kişi başı ücret kahvaltı dahil 500₺ daha uygun yer bulamadık. Şehir merkezinde girip çıkanın belli olmadığı yerde kalmaktansa böyle bi yeri tercih ettik birdaha gidermiyiz 1 gece kalacaksak gideriz heralde
Ahmet Güney
24.09.2023
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Çok temiz ve güzel mekan kahvaltı da gayet yeterli ve güzeldi faik amca ve eşi çok ilgililer teşekkür ediyorum hepsine ama yollara dikkat edin çok taşlı.
emrah yasar
05.09.2023
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Güler yüzlü teyzemin yaklaşımı ilgisi alakası herşeyin ötesinde mükemmel. Harika butik bir işletme. Mükemmel bir konak. Arka bahçesinde kahvaltı yapmayı ihmal etmeyin. Yaşlı bir çift kari koca birlikte isletiyorlar. Konaklamaya gitmeseniz bile ayrıca arka bahçede kahvaltıda yapabiliyorsunuz. Kesinlikle o bölgede bundan sonra otel filan aramam. Sadece cumalikizik için değil o bölgede konaklayacaksaniz kesinlikle tavsiye ederim. Ek olarak tertemiz..Navigasyon tam önüne çıkarmıyor. Meydana geldiğinizde solda okul kalıcak. Okulun yanındaki sokaktan yukarı çıkın 100 metre sonra sağda( okul solunuzda kalarak). Bu arada hem köy yolları hem konağa çıkan yollar hep taştan. Asfalt yol yok. Konağın sokağı dar( orijinalliğini korumak adına doğru olan)
Cihan ERCE
04.08.2023
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Gerçekten kendi eviniz gibi dışarıdan şırıl şırıl suların aktığı dar sokaklı tarihi bir konak, odalar temiz ihtiyaçları karşılıyor ve en önemlisi 5 yıldız otellerde bile rahat edemediğim ayakkabıların girişte çıkarılıp Konak içerisinde ve odanızda ayakkabısız dolaşılması Faruk amca ve Münevver abla gayet misafirperver daha şimdiden tekrar ne zaman geleceğimi düşünüyorum kahvaltı biraz iyileştirilebilse de aslında o da yeterli
Özlem Erdoğan
04.08.2023
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Fuat amca ve güler yüzlü kızımıza hizmetlerinden dolayı çok teşekkür ederim. Çok temiz bir yer ve gönül rahatlığıyla kalınacak bir yer
Hasan Tavşan
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Çok güzel yer steril ve temiz tavsiye ederim ortanca çiçeklerinin ortasında kahvaltı yaptık kahvaltısı da güzeldi çalışanlarına ve sahibi Münevver hanıma teşekkürler
Beyhan Ekinci
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Bir yıldız verdim çünkü 150 TL kahvaltı üçreti serpme diye üçret alıyorlar kahvaltıda şekekerlenmiş reçel sigara böreği patates böreği ortaya koydukları bu. Aynı köyde aynı üçrete daha kaliteli si görünce şok olduk 4kişi 2çoçuk 2 yetişkin gittik 10 yaşında çocuktan bile tam üçret alıp verdikleri yatakta eksikti.
ömer coşkun
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
bu köy turistik bir belde olmasına rağmen yeterince pansiyon otel motel yok kime sorsam burayı gösteriler mecburi istikamet. ama bu bölgede çokça kahvaltı restoranı var bunlarda alternatifsiz olduklarından fiyatı yüksek tutuyor biraz ama temizlik 10 numaraydı odanın kapısı ince üstü cam ses geçiriyor mahremiyet yok sıcaklık iyi kahvaltı güzel
Gizem Özlü Türk
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Tertemiz bir oteldi, ayrıca kahvaltı da kaliteliydi. Çok beğendiğimiz için reçellerinden satın aldık. Samimi ve tatlı insanlar. Butik otel olduğu için yüksek hizmet beklentisiyle değil de temiz konaklama ihtiyacını karşılamak üzere gidilirse memnun kalınır. Oda geniş ve sıcaktı, rahat ettik.
Bahar Berkiler
Cumalıkızık Abbas-I Âlâ Butik Pansiyon
Böyle temiz bir yer bulunmaz...Otantik, temiz , güler yüz....Muhteşem kahvaltı.Münevver Hanim öylesine temiz ki...Kapi girislerindeki küçük kilimlere bile basilmiyor...Tertemiz terlikler çarşaflar......Vee gayet makul fiyat.Bursa merkeze gelsem bile burada konaklarım.