Avşa Alper Pansiyon Adası Balıkesir TR, Ali Rıza Efendi Sk., 10940

serkan aykul
21.10.2023
Avşa Alper Pansiyon
Sürekli tatile gittiğimiz bir yer , odalar hep temiz , çalışanlar güler yüzlü özellikle emine hanima teşekkür etmek istiyorum çok yardımcı oluyor, ailecek kalmak için çok uygun bir yer tavsiye ederim :)
turker guner
15.10.2023
Avşa Alper Pansiyon
Çok hevesli gittik son dakika ido biletimiz iptal oldu bi ton çile çekip kusturmalı vapurla vardık. 0 uykuyla olmamız ragmen bu süreç zarfında varır varmaz parayı isteyip bir daha görünmedi. Hiçbir bilgilendirme yapılmadı mesela musluklardan akan suyun deniz suyu oldugunu söyleseydi eger en basta yaptığımız yemekler çöpe gitmezlerdi. Son gün ise şutlar gibi saat 10da kapının önüne koydu bizi. Arkadaşlarla tatil yapıp muhabbet ediyoruz saat daha 8 jandarma gelecek ses yapmayın diye tehditler aldık. Paramızla rezil rüsva olduk resmen kesinlikle öneriyorum. Daha iyi tatil beldeleri var avşaya gidicek olan arkadaşlar da daha iyi pansiyon araştırıp daha iyi yerler bulabilirler.
Yiğit Arslan
05.10.2023
Çok güzel nezih
Enes Algül
19.08.2023
Avşa Alper Pansiyon
2 gün Konakladık. Verdiğimiz ücret, beklentilerimizin çok çok altında, Mutfaktaki sorunlu ocak, çaydanlık, tabak çanak vs. Ayrıca lavaboda en basitinden sıvı sabun, tuvalet kağıdı gibi temel ihtiyaçlar yoktu. Lavabonun kapısının kilidi dahi yoktu, kapılar yarım yamalak kapanıyordu, Tv ve uydu tamamen sorunluydu kumandasına kadar, duş almak tamamen eziyetti ve duş ve tuvalet kirliydi. Yataklar çok sertti. İçerdeki vantilatörün ne ayaklarï vardı, nede.kapağı. ayrıca çalistirirken tehlike arz ediyodu. Keşfimiz sonucunda Verdiğimiz fiyatın daha altında daha kaliteli, kahvalti, sezlong dahil vs veren daha iyi yerler vardı. Yani puan vermemiz gerekirse 10 üzerinden 2.. Beklentilerinizi yüksek tutmayın.. İlk ve son konaklamamız olmuş oldu.
Görkem Güneş
09.08.2023
Avşa Alper Pansiyon
Arkadaşlar beklentinizi yükseltip gitmeyin. Evin eksiklerini kendiniz karşılıyorsunuz resmen ona göre bütçe ayırın. Örneğin 3 çay bardağı var 8 kişilik evde. Bunun gibi bir çok eksik çıkacak saç kurutma vs olsun. 1 puanı da evin konumuna veriyorum.
Fuat Biber
24.07.2023
Avşa Alper Pansiyon
Herseyden cok memnun kaldik cok temiz bir evdi tesekkur ederiz isini hakkiyla yapan bir insan birdahaki gerceklesecek konaklamada adresimiz burasi :) manzarasına dicek söz yok
Can Gürses
23.07.2023
Avşa Alper Pansiyon
Evi hiç beğenmedim çok eksikleri var. Bir tek manzarası güzel bir puanida ordan verdim.
Sevil Öğretenoğlu
21.07.2023
Avşa Alper Pansiyon
Her akşam balkondan fasıl dinlemek süper