Nokul Lezzet Durağı - Kuzey Küçükesence, Caddesi No:302, 54000 Erenler/Sakarya

Çıgıl Sarıoğlu
14.10.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Tesiste yediğimiz yetmedi birde o kadar pide sardırdık paket paket. Önce sabah saatleri olduğu için seçmeli kahvaltı siparişi verdik. Kahvaltıda her türlü seçenek vardı sınırsız çaya da doyduk tavsiye ederim herkese.
Lerzan Özbir
11.10.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Yol dönüşü uğradık acayip acıkmıştık ızgara kebap yaptırdık ortaya. Harika bir lezzeti önce gözümüz sonra biz doyduk. Çocuklar da dürüm yedi. Uygun hesaplı bir fiyat ile ayrıldık tekrardan geliriz.
Elif Balcı
22.09.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Hızlı ve doyurucu seçeneklerinden tattık daha sonra tatlı yedik, arkadaşlar taş fırın pidelerden yedi gerçekten hepsinden tattık lezzet 10 numara. Elinize sağlık.
Fadime Abadan
20.09.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Seyahatimiz boyunca sürekli acıkan ben nokul lezzet durağına geldik kaşarlı gözleme yedim çok beğendim. Daha önce yediğim gözlemeler hikaye idi. Yanına da çay içtim annemler tost yedi memnun olarak ayrıldık. Tavsiye ederim.
Yasemin Erdoğan
13.09.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Çok severek yemek yediğimiz ...seyahatlerimizde mutlaka uğradığımız mekan..tuvaletlerinizi lütfen temizleyin..bir temizlikçi tutun rica ediyorum
Oznur Gokhan
10.09.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Bayram dönüşü uğradık. Kaba, hijyenik olmayan, fırsatçı, pahalıkçı bir yer. Mecbur değilseniz uğramayın. Kasadaki bey fiş istedim diye masaya elimi vurarak verdi fişi. En ufak bir nezaket yok. Tabak sunumları zayıf, ürünleri vasat. Bir tek çayı normal. Kağıt bardakta çay 15 TL, 1 kg yöresel kuru üzümlü-cevizli nokul 500 TL. Pişmanlıktır…
Emrah Kadri Erdem
19.08.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Kesinlikle ıslama köfte yemeyin çünkü köfteleri toplasınız evde yaptığınız 2.5 köfte kadar yapmıyor ve ekmekleri kuru. O yüzden bu yemeğe ıslamsı köftecik diyebilriz... O yüzden Fiyat olarak çok fazla pahalı. Bir adana iki köfte 3 içecek 812 TL tutuyor... Ne lezzet ne de porsiyon olarak hiçbir şekilde bu ücreti hak etmiyor. Bir de bu hesaba çay ikram etmiyorlar. Bir daha ben adın atarmıyım atmam kimseyede tavsiye etmem.
Arda Babal
17.08.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Bayram dönüşü ailecek mola vermek için burayı tercih ettik. Yedigimiz yemeklerden hepimiz memnun kaldık. Çeşitlilik çok fazlaydı.
Osman Oğuzhan Toker
02.08.2023
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Porsiyon olarak satılan köfteyi ekte iletiyorum. Toplamda iki köfte anca eder. 170 tl köfte 65 tl çorba fiyatı. Tamamen fırsatçılık
Mustafa Adil Küçükağa
Nokul Lezzet Durağı - Kuzey
Kuzey Otobanı üzerinde her iki istikamette bulunan Bafra lezzetleri ile öne çıkan yeni nesil bir dinlenme tesisi denebilir. Adından anlaşılacağı üzere Bafra Nokulu ve pidesi ana menülerini teşkil ediyor. Biz geç bir saatte ziyaret ettiğimiz için ızgara ve çorba çeşitlerini denedik. Mekan yeni olmasından mütevellit kısmi aksaklıkları olsa da lezzetleri güzeldi. Farklı yolculuklarda pidelerini ve nokulunu da deneyeceğim. Fiyat olarak diğer tesislere göre lezzet dikkate alındığında öyle çok yüksek değil.