Burger King Atatürk, Alemdağ Cd No:40/1, 34764 Ümraniye/İstanbul

$$$$$$

Burger King Atatürk, Alemdağ Cd No:40/1, 34764 Ümraniye/İstanbul

Whopper®’ın Adresi | Fast Food | Online Sipariş | Burger King® | Burger King®'in efsane lezzetleri! Nefis ve doyurucu lezzetleri öğrenmek istiyorsanız tıklayın.

Atatürk, Alemdağ Cd No:40/1, 34764 Ümraniye/İstanbul

Sümeyra Kaya
11.10.2023
Burger King
Zeytinyağlı ve limon soslu olduğu iddia edilen tavuk salatası, önüme yıkandığından bile şüphe ettiğim marul tabağı olarak geldi. Sos namına hiçbir şey yok. Üstelik kasiyer salata satışı yapıldığından haberdar değildi, başka bir çalışan gelip var dedi. Yenur omega5 diyerekten yedik. Bir daha asla almam. Üstelik gelen çatal bıçak üzerinde kirli bir bant yapışmış pis bir şekilde geldi.
ERKAN KUL
25.09.2023
Burger King
Değişmez Lezzet ve her zamanki gibi aşırı yoğun. Sözün bittiği Hamburgerdeyiz. Lakin servis biraz yavaş daha hızlı olabilir sonuçta gençler çalışıyor
ON MY WAY
06.09.2023
Burger King
Gerçekten ayıp , saat 8 de sipareş verdim 1000 kere de aradım şimdi bu saati arayım iptal etmişler , gerçekten mi ? 2 saat sonra mi ? Ne diyecama bilmiyorum valahı
Cetmen BAYRAM
27.08.2023
Burger King
Kafalarına göre kampanyaları değiştirip milletin cebinden daha fazla para çıkarma derdindeler. Yemek kartları geçmiyor. Saçma sapan bir burger bayisi
Hayaller Karesi
12.08.2023
Burger King
45 dakika gözlem fırsatım oldu. Hamburgerleri yapıp dağ yığını oluşturdular. Paket siparişine de iftara da hazırlıkmış. Bildiğim kadarıyla 30 içerisinde bu Hamburgerler bakteri oluşturuyordu. Tabiki temiz değildi, tabiki yine soğuk yedik. Sipariş veremiyoruz diye yerine gidiyoruz yine soğuk yiyoruz. Yok mu kuzum sizin sıcak yenilen bir yeriniz oraya gitsek?
Aslan Karakoç
11.08.2023
Burger King
Plant-Based Whopper sipariş verdik et yok içinde et tadı var mantar var sanırım içinde. En büyük boy patates vardı. Zaten patates de hızlıyiyecek sektörü nasıl ayakta kalacak tartışmaya açık olmakla birlikte her neyse. Çıtır patatesler güzeldi vegan burger de hoştu.
Yunus Emre Özdemir
09.08.2023
Burger King
Ümraniyede talep gören burger firması ümraniyede ilk açılan şube burgerleri orta seviyede hizmeti iyidir paket servisi ve içeride servis mevcut fiyatlar atandart fiyat skalasında bunun dışında haftada ayda 1 gidilebilecek bir yer burger seven insanların uğrayabileceği bir mekan hiç paket serviste bulunmadım pakette nasıl geliyor bilmiyorum. Herkesin mutlaka bir kere gidip ziyaret etmesi gereken bir yer gibi
İSLAM AYDIN
Burger King
07.03.23 tarihinde akşam geç saatlerde gittik arkadaşımla menünün etiket fiyatı sökülmüş gözükmüyor du bu menünün fiyatı nedir acaba diye sorduğumuzda çalışan çok sert bir üslup la orda yazıyor diyerekten cevap verdi.Bizde etiketin sökülü olduğunu ve menü fiyatının yazmadığını söyledik , menü fiyatı 84,99 denildi . O menüden iki tane alalım dedik ödeme 179.99 geldi toplam 180 tutması lazım değil mi dediğimde yanlış fiyat söylemişiz dediler.Menünün içinde soğan halkası vardı, soğan halkası nerdeyse 2-3 saat beklemiş soğuk, ve hiç tadı, lezzeti yoktu sadece 2 tane yiyebildik.Burger King olarak çalışanlarıniza müşteri ile nasıl iletişim kurulur bence eğitim verilmesi lazım.
Uğur Seçer
Burger King
Öncelikle servis inanılmaz derece yavaş ve karmakarışık. Face food restoran olmaktan çıkmış 20 dakika bekledik. Bunun acilen düzeltilmesi gerekiyor. Hijyen konusu ise işin rezalet tarafı hem foto hemde video paylaşıyorum. Yemeğimizi yemeğe başladığımızda masalar pisti yemek bitti kalktık masalar hala aynı. Kendi masamızı kendimiz kolonya ile temizledik. Ve en kötüsü sanırım lavabolar dan su kaçağı var yemek yenilen alanın bir bölümü su içinde. Temiz sumu yoksa gider suyumu bilmiyorum. İnşallah temizdir. Şahsi tavsiyem kapısından içeri girmeniz.......
Bedirhan ince 4251
Burger King
Heryer leş gibi böyle bir pis iğrenç ötesi temizlikten mahrum bi şube görmedim daha öncede aynıydı halada aynı