Hacıoğlu Kordonboyu, Sandalcı Sk. No:7, 34860 Kartal/İstanbul

The English Language Studio
12.10.2023
Hacıoğlu
Lezzet var. Çocuk parkının ayrıca ücretli (125tl) olmasından ve masaların bir birine çok yakın olmasından dolayı birer yıldız eksik oldu.
Sema Yıldız
01.10.2023
Çayı çok güzeldi :) Servis güzel çalışanlar gayet iyi. Lahmacun eh işte
Hayrettin Yemişçi
12.09.2023
Hacıoğlu
Kartal sahile oturmaya gittiğimde,öğle siparişimde verdiğim lahmacun ve dürüm gayet leziz fiyatlar normal,ilgilenmeleri iyi,otopark sorunu yok,çocuk oyun alanı var.tavsiye ederim.
Yonca Babacan
11.09.2023
Hacıoğlu
19/09/2021 pazar günü serpme kahvaltıya gittik .kişi başı 50 TL idi. Bir büyük boy termos çay vardıPatates kızartması pide sigara böreği pacanga böreği menemen sahanda yumurta peynir tabağı receler bal domates salatalık pekmez ekmek lavaş tereyağ kaymak zeytin patlıcan meze yani iki yumurta ayrı ayrı börekler iki çeşit vb bence çok fazla idi salam sosis vb yok ama bu çeşit fazla otopark ücretsiz ve hemen önünde .. müzik TV kanaldan ortam temiz ve sakin.cocuklu aileler için oyun parkı var ama herhalde ücretlidir bilmiyorum sormadim ücret açısından hizmet vb 5 aldı ..hiç beklemeden hepsi sıcak sıcak geldi teşekkür ederiz.
Ata Kemal Sahin
25.08.2023
Hacıoğlu
Artık AVM yemek katlarında lahmacun ve pizza restoranları yok; çünkü fiyatları uçuk ve PİDEM & PİDEKO ile rekabet edemiyorlar! 50 cm kuşbaşılı pide 18 TL, bir lahmacun 11 TL, orta boy pizza 25 liradan başlıyor. Neyse, bugün tesadüfen HACIOĞLU'nu görünce fiyatlarına bakmaksızın girdik. Çok leziz ama kıyması az lahmacunlar yedik, yanında salata ikramdı, bir küçük ayran 6 liraydı. 4 lahmacun + 2 ayran 56 TL + 5 TL bahşiş, 61 TL'ye çıktık ki bana göre çok yüksek bir fiyat. Eskiden, acıktık mı karnımızı ucuza doyurabileceğimiz bir yemekti lahmacun, artık değil. Mekân büyük ve temizdi, masalarda dezenfektan vardı, personel maskeliydi.
Günay Deniz
12.08.2023
Lahmacun guzeldi ama fiyatlar çok artmis 1 adet lahmacun 47tl olmus
Volkan ERİŞKiN
07.08.2023
Hacıoğlu
Sıfır lezzet. Çok kötü bir yer. Paket serviste servis ücreti vs ile daha fazla pahalı olması gerekirken, biz mekanda yedik daha fazla para ödedik. Paket servise lahmacun 13 TL mekanda yersen 16 TL böyle bi saçmalık olamaz. Fiyatlar gereksiz pahalı, lezzet sıfır. Hizmet sıfır. Hiç beğenmedim bir daha da gitmem. Nedenini soruyorum saçma sapan açıklama yapıyor kadın, kendisi de neden mekanda yemenin daha pahalı olduğunu anlamış değil. Böyle bir fiyat politikası saçmalık…
ibrahim _Ykm
01.08.2023
Hacıoğlu
Ustaları iyi(lahmacun) normal lahmacun Bir de Antep usulü lahmacun var Antep usulü lahmacunu biraz daha büyük biraz daha yağlı, ve biraz daha yağlı. diğeri klasik kuru lahmacun... antep usulü lahmacunu seviyoruz, hacıoğlu'nun hemen yanında bağ bahçe var. Bağ bahçede çocuklar balona biniyorlar ve hacıoğlu'nda siz lahmacun yerken çocuğunuz yan tarafta balonlarda eğlenip, zaman geçirebilir. Her iki kuruluş birbirlerini tamamlıyor. Aynı zamanda restoran içinde palmiye oyun merkezi var. 30 dk 45, saati 75, sınırsız 100 TL. Çocuklar buraya bayılıyorlar. Bence tercih edilebilir. Lezzet 10 numara. Ancak lezzet bazen yakalanamiyor. Nedenini bilmiyorum.
Bahar Akgül
Hacıoğlu
Lahmacun 35 TL.Urfa kebap 110 TL. Künefe söyledik 50 TL. dondurmalı geldi.Valla biz memnun kaldık, fiyatlarda normal, çay ikramları var. 2 'şer tane çay içtik.Mekan büyük, tuvaletler temiz, çalışanlar ilgili daha ne olsun .
ayda yiğit
13.07.2023
Hacıoğlu
Kahvaltıya gittik ailecek. Gayet yeterli çeşit. Sıcaklar baya çok. Menemen, tereyağında yumurta, paçanga böreği, peynirli sigara böreği, kaşarlı pide ve sıcak lavaş ekmeği . Tavsiye edilir. Sadece sunum yaptıkları Kahvaltılık tabakalar şık değil . Benim için çok önemli değil ama çağımız görseli öncelediği için bazılarımız buna takılabilir. Bu da işletmeye ufak bir tavsiye .