İskele Camping , Et Ve Balık Balıklı, Tortum Gölü, 25440 Uzundere/Erzurum

Hamdullah Alataş
30.08.2023
İskele Camping , Et Ve Balık
İskele kanpik alanına hayran kaldım okadar huzur verici 3 tarafı gölle kaplı mükemmel bir yer kafa dinlendirmek için 10 numara tavsiye ederim
avni marancigil
29.08.2023
İskele Camping , Et Ve Balık
Göl ve doğayla iç içe güzel bir yer.
Furkan Çakır
29.08.2023
İskele Camping , Et Ve Balık
Yarımada şeklinde bir bölge. Geniş bir bahçesi var. Bahçe kamp ve piknik için uygun. Biz kamp için gittik.Bahçe aynı zamanda kına, nişan vs. organizasyonları için kullanılıyor. Gitmeden önce arayıp sorarsanız kafa dinlemeye gittiğiniz kampta gece yarısına kadar Erzurum oyun havaları dinlemek zorunda kalmazsınız.Bahçenin üst tarafında küçük bir çamlık orman alan da mevcut. Kamp için orası da tercih edilebilir. Yarımadanın geri kalanında ağaç yok. Göl kenarında yürüyüş yolları var.Kamp alanında ateş yakılabilir ancak odun kısıtlı. Odunu beraberinizde götürmekte fayda var. Elektrik, su, tuvalet mevcut. İçecek de satılıyor. İşletmede yemek yemedik. Bahçede kamelyalar da var.Gece boyuca köpek havlamalarından uyuyamadık. Kara sinek çok fazla. Yemek yerken büyük sorun oluşturuyorlar.İşletmeci ilgili, her konuda yardımcı olmaya çalışıyor. Çadır başı ücret 100₺. Piknik için ücret 50₺.Haftasonu hem piknikçiler hem de kına törenine denk geldiğimiz için bir sonraki sefere şansımızı haftaiçi deneyeceğiz. Erzurum bölgesinde imkanlar çok kısıtlı olduğu için buna da şükür dedik, memnun kaldık.
Hakan Çelik
07.08.2023
İskele Camping , Et Ve Balık
Mekan güzel ve ferah. Sürekliliği olsa yol üzerinde en güzel balığı yapan yer.
Dipsy Deyin
04.08.2023
İskele Camping , Et Ve Balık
Ailecek arada bi gidip haftasonları kamp yapıp erzurum sınırları içinde ruhunuzu yenileyebileceginiz bir yer kesinlikle birkac gun cadirlarimizla kalıyoruz ve kamelya tuvalet elektrik ihtiyaci vs sıkıntısı yaşamıyoruz. O yuzden rahat ve guzel oluyor
Hasan Kutan
İskele Camping , Et Ve Balık
Gölde kayıkla gezinti,kiraz bahcesinde kiraz toplamak günümüz harika geçti
Russ
18.07.2023
İskele Camping , Et Ve Balık
Closed in the summer of 2021. There are places to park a caravan for overnight (wild camping). Kind of a desolate area.