Akkaya Çiftliği Çayırbaşı, Sahil Yolu, 34980 Şile/İstanbul

• Salı09:30–19:00

• Tuvalet
  • Adrese servis
  • Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
  • Banka kartı

Irmak Kılıç
23.10.2023
Akkaya Çiftliği
Servis de lezzet de kötüydü. Siparis vermek için kendimizi üç kez hatırlattık. Birde üstüne yüksek fiyatlar. Hiç memnun kalmadık.
Cristina1 _Love
21.10.2023
Akkaya Çiftliği
Çok çok beğendim çok güzel yer temiz yemek fiyatları da uyugun tavuk kanat 40 TL ayran 10tl. Yemekler da güzel tavsiye ederim.
Havva Nur Aslaner
18.09.2023
Akkaya Çiftliği
Antalya’dan tatil için geldik mekanın dışına aldanıp girdik ilk girdiğimizde ilgi alaka çok güzeldi sipariş verdik kesinlikle sunum diye birşey yok 10 kişi 5 porsiyon köfte 5 porsiyon kuzu şiş söyledik ortaya iki tabağa koyup önümüze koydular, lezzet desen 0 içleri pişmemişti ödediğimi dünya kadar para da cabası kesinlikle gitmenizi önermiyorum !!!!
Dilek Cakiroglu
26.08.2023
Akkaya Çiftliği
Fotoğraflarda da görüldüğü gibi ortam çok güzel fiyatlar normal, maalesef servisde eksiklikler var kızarmış ekmek bile burada yemek lükse giriyor , uzun süre garsonla irtibat kurmaya uğraştık Çünkü isteklerimiz vardı ama bizi görmediler masaya yiyecek içecek geldikten sonra bir daha asla uğramıyorlar, Onun dışında otopark sorunu yok otopark ücreti yok, yemek sonrası çay ikram değil ücretli 5 TL bir çay. Kalabalıktan uzak böyle bir ortamda olmak istiyorsanız mekan güzel. Hamaklar var yapay gölette ördekleri besleyebilirsiniz, Ayrıca tavuk ve tavus kuşu kafeslerde var. Gitmek isteyenlere iyi eğlenceler
Emel Berberoglu
19.08.2023
Akkaya Çiftliği
Iceriye girdigmizde dovmeli bayan (isletmecisi herhalde) tuvaletten cikan kadinlari azarlar bi sekilde bagirirakTuvaletlerin ucretini verin dedi. Cok suratsiz di kve servisteki garsonda ilgisizdi. 2 caya (kucuk bardak) 40 tl odedik zaten yemek olarak sadece kofte ve sucuk vardi icimi acmadigi icin cay istedik, cay siparisi verince suratlar asildi. kesinlikle tavsiye etmiyorum
Merve Dilli
18.08.2023
Akkaya Çiftliği
Mekan gerçekten çok güzel fakat yönetim sıfır.Kahve içmek istediğimiz için açık açık kovulduk yemek yiyecekseniz olur ama yemeyeceksiniz sadece kahve veremeyiz kafile gelicek dediler ne alakaysa... Çok yazık bu kadar güzel mekanın bu şekilde yönetilir olması.
Huseyin Ergan
07.08.2023
Akkaya Çiftliği
Yetersiz porsiyonlar (bir porsiyon kofte=4adet buyuk diyorlar ama bildimiz kofte+sucuk taş gibi )birde bunlarin uzerine pahali disardan harika goruntu icerisi bos lezzetsiz tavsiye etmiyorum....
Zehra Altas
25.07.2023
Akkaya Çiftliği
Mekan çok güzel göründüğü gibi hizmet kalitesi 0 mekana gittiğimizde biz içeri girdik hoşgeldin dediler yer gösterdiler sonra garson ben siparişleri alayım siz gezin dedi kahve içecegimizi söyleyince bir anda birazdan kafile gelecek yemek yiyeceksiniz oturun yoksa kahve servisimiz yok dedi ama mekan bomboştu daha öncede gittiğimiz bir mekandi ve kahve icilebiliyordu sırf çocuklarımız var diye bizi usturuplu bir şekilde mekandan kovdular başka bir yere gittik iki saat sonra önünden geçtik hala boştu mekan bu kadar olmaz
İclal Güney Arslan
22.07.2023
Akkaya Çiftliği
Kuzu şiş sipariş ettik ufacık 2 parça şiş geldi. Fiyatı da 300 TL. Ortam güzel. Yemeklerin lezzeti güzeldi ama fiyatlandırma ve porsiyonlar dengesizdi. Bir daha tercih edeceğimizi sanmıyorum.
Melis Bilenler
18.07.2023
Akkaya Çiftliği
Hayatımda bu kadar saygısız ve kötü insanlar olan bir işletme görmedim çalışanlar çok saygısız kalabalık geldik ve kovulduk sizi Allaha havale ediyorum çok kötü mekan gitmeyin