FidoRento Andifli, Cumhuriyet Meydanı No:18, 07580 Kaş/Antalya

FidoRento

Kaş Kiralık Villa ve Dairelerde Tastamam Tatil | FidoRento | Kaş kiralık villa ve daire seçeneklerimiz ile tatilinize keyif katıyoruz. Kaş'ın tatil markası FidoRento ile tastamam tatil bir tık uzağınızda.

Andifli, Cumhuriyet Meydanı No:18, 07580 Kaş/Antalya

serhat uğur
15.10.2023
FidoRento
Kışın Kaş'ta tatil olur mu, olmaz mı diye diye kafamızda sorular ile sömestr tatili için fidorentoyu tercih ettik. Kaş'ın sakinliği ile mest olurken fidorentonun kurumsal profili bir hayli bizi memnun etti. Kiraladığımız dairede her şey düşünülmüştü ve tertemizdi. Teşekkür ederiz.
Zafer Kızılkaya
28.09.2023
FidoRento
Son iki tatilimizi Fidorento üzerinden Kaş yarımadada yaptık. Tüm Fidorento çalışanları gayet ilgiliydi. Kaldığımız iki evde gayet temizdi. Eşyalar gayet güzel ve kullanışlıydı. Tatil boyunca hiç bir sorun ile karşılaşmadık. Teşekkürler Fidorento.
kübra çaylı
17.09.2023
FidoRento
Fidayit bey ve ekibi ile ilk gez geçen yaz arkadaşlarım ile kaşta kalacak yer ararken airbnb aracılığı ile tanıştık. Kaşa gelip eve adımımızı attığımızda evde herşey kusursuzdu.. gerek evin temizliği, mutfak malzemeleri, konforu, havlular, çarşaflar.. bir evden bekleyeceğiniz herşeyi sunmuş durumdaydılar.. bir tek türk kahvesi fincanı yokmuş diye üzülmüştük.. sahilden döndüğümüzde kapımıza asılı türk kahvesi fincan seti bulduk çok ince bir hareketti.. problemsiz bir kaş tatilini geride bıraktıktan sonra yine bu yıl kaşa gitme fikri aklımıza girince direk Fidayit beyle iletişime geçtim..Bu kez farklı bir arkadaş grubumla bayram tatili için yer bakıyorduk.. ama hiç bir yerde hiç bir tatil şehrinde bize uygun 7 kişilik bir ekibin rahat edebileceği bir ev bulamadık.. kaşa bakalım deyince fidayit beyle iletişime geçtik ama onlarında bütün evleri doluydu ve hiç yer yoktu.. sonradan aslında bir ev olduğunu ama önümüzdeki sene için tadilata gireceğini o nedenle ev iyi olmadığı için vermek istemediklerini söyledi. Fotoğrafları istedik, gönderdiğinde ise aslında evin kötü olmadığını gördük.. yani FidoRento ekibinin standartları o kadar yüksekki bizim normal bulabileceğimiz bir evi onlar iyi değil olarak nitelendiriyor.. sonuç olarak yine kaşta aldık soluğu.. ev yine tertemiz, herşey yine kullanıma hazır, mükemmel bir teras ve manzara.. kalabalık bir gruptan herkesi memnun edebilecek bir ortam..Seneye yine kaşa gitmeyi düşünürsem ki şimdiden düşünüyorum ilk arayacağım isim FidoRento ekibi.. Fidayit ve Ozan bey ve diğer ekip arkadaşları hepinize tekrardan çok teşekkürler sayenizde çok güzel 2 evde 2 güzel yaz geçirdik.. Tekrardan görüşmek üzere :))
Özgür Turan
15.08.2023
FidoRento
Kaş’ta ailemle sürekli otel ve pansiyon kiralıyorduk. Bu sene ilk defa fidorento ile beraber tatil evi kiraladık. Önce şüphelerimiz vardı fakat deneyimledikten sonra bir daha otelde kalmamaya karar verdik :) . Bunda fidorentonun check-inden check-out’a ilgisi de belirleyici oldu. Teşekkür ederiz fidorento!
Barış Uraz
04.08.2023
FidoRento
Sonbaharda kısa bir dinlenme molası olarak eşimle beraber Kaş'ı tercih ettik. Dalaman Havalimanından başlayan transfer hizmetimizde çok iyi karşılandık. Kaş'a gelmemiz ve Apart'a yerleşmemiz sırasında da fidorento personeli tarafından ilgiyle karşılandık. Apart fotoğraflarda gördüğümüz gibi ve konaklama sırasında ihtiyacınız olabilecek tüm detaylar düşünülmüş.(örn: eve ilk geldiğinizde sıcak bir kahve içip soluklanabilirsiniz.) İç dekorasyon kendinizi evinizde hissetmenizi sağlayacak kadar sıcak ve temizlik konusunda oldukça titiz davranılmış.Kısacası Kaş yaz tatili için olduğu kadar bahar aylarında da tercih edilebilecek harika bir yer. Tatil sırasında konaklama sıkıntılarıyla karşılaşmamak için de Fidorento tercih edilecek kaliteli hizmet veren bir firma.Herkese iyi tatiller
Sedat Sarıgül
FidoRento
Son 4 yaz sezonu Kaş' da tatilimi geçiyorum. İlk sezon sonrasında Fidorento kalitesiyle karşılaştım ve son 3 sezondur Picus Apart'ın müdavimiyim. Sunulan hizmet ve kalite gerçekten iyi. Fidorento çalışanları da aynı şekilde bu kaliteye ortaklar, güler yüzlü ve yardım severler. Kaş bağımlılık yaptığı gibi açıkcası Fidorento' da bağımlılık yapmış durumda. Zengin seçenekler ve avantajlı fiyatlar ile karşımızda, teşekkürler.
erkam ölmez
FidoRento
Kaş'ta Fidorento aracılığıyla kiraladığımız villada 6gece konakladık. Ev tam teşekkülüydü, neredeyse herşey tamdı. Tüm çıkabilecek sorunlara karşı tecrübeli bir ekip destek vermeye hazır. Bir sonraki Kaş tatilimizde yine Fidorento ekibiyle iletişime geçeceğimiz kesin. Tekrar teşekkürler..