Erciş vanyolu seyahat Özel Erciş final lisesi karşısı kürüm iş hanı arkası, 65400 Erciş/Van

Erciş vanyolu seyahat

Vanyolu Seyahat | TÜRKİYE'nin VAN'daki Turizm ELÇİ'si olan VANYOLU SEYAHAT, Baba'dan oğula 40 yıldır ulaşım sektöründeki hizmetlerine devam etmektedir. VANYOLU SEYAHAT 'Hizmet ve Mutluluk Hepimiz İçin'

Özel Erciş final lisesi karşısı kürüm iş hanı arkası, 65400 Erciş/Van

• Gerçek mekanda hizmet
  • Tekerlekli sandalyeye uygun tuvalet
  • Online randevu

Doğukan Erol
22.10.2023
Erciş vanyolu seyahat
Faruk dinç sayesinde şuna kadar her hangi bir sıktı çekmemişiz kendi arabamız gibi gidip gelmişiz
berivan günerhanal
13.10.2023
Erciş vanyolu seyahat
Klimaları çalıştırmıyorlar. Açmalarını söyledim, açtılar. Mola verdikten sonra hala kapalı. Bu sıcakta illa klimayı acın mı dememiz gerekiyor? Kullandığım en kötü firma
ipek kilis
10.10.2023
Erciş vanyolu seyahat
Tatile gideceğimiz günün sabahında arayıp seferi iptal ettiklerini söyleyen ve hiçbir çözüm sunmayan firma. İnsanların mağduriyetini önemsemeyen ve müşteri memnuniyeti ile ilgisi olmayan bir üslup. Bir daha asla tercih etmeyeceğim
Ömer Faruk AKTAN
06.10.2023
Erciş vanyolu seyahat
Namaz saatlerine riayet edilmiyor. Namaz için duruşmasına rica ettiğimizde ise şoför tarafından azarlanıyoruz. Mecbur kalmadıkça binmenizi tavsiye etmem.
T C
21.09.2023
Erciş vanyolu seyahat
Erciş Şube de görev alan şahıslar son derece saygısız ve yalanı çok rahat bir şekilde söyleyen bireylerdir. Bileti internetten aldığımız için bizi mağdur etmiş ve saygısızlık yapmışlardır. Bileti internetten alınca şubenin hiçbir kazancı olmuyormuş o yüzden bize, bizim sizinle ilgilenme gibi bir görevimiz bulunmamakta ne yaparsanız yapın diyerek mağdur etmişlerdir. Kesinlikle Erciş den bir yere gidecekseniz ya da Erciş e gelecekseniz, Vanyolu seyehat i hiçbir şekilde önermem ve bir daha kesinlikle tercih etmem. Ilk kez bilet almıştım ama çok pişman oldum.
Ömer Çiftci
23.08.2023
Erciş vanyolu seyahat
Bir çok firma ile seyahat ettim ve sürekli ediyorum lakin bu firma kadar kötü firma görmedim yer almıştım yerimi başkasına satmışlar ve sonra minibüs ile yolculuk ettim berbattı
Oğuz Tümen
05.08.2023
Erciş vanyolu seyahat
22-6-2019 saat 23.30 Kayseri Muş arası yolculuk yaptım kesinlikle tavsiye etmiyorum araçta A dan Z ye herşey yasak ama kaptanın direksiyon başında uyuması ve içerisindeki onca yolcunun hayatını hiçe sayarak aracı banketten aşağı düşürmesi muavinin arka 5 li koltukta ayakkabılarını çıkartıp etrafa pis koku yayarak yatması serbest ayrıca koltuklar kırık ve o şekilde seyahate zorlanmam serbest tek kelime ile yeşil Erciş seyahat rezalet ötesi bir firma bizzat deneyimimle sabittir.
Ahmet ÜRE
26.07.2023
Erciş vanyolu seyahat
Ercış merkezde şehir içi ücretsiz servis olduğu halde bana yok denildi sonrasında yetkili olan bir kişi ise saygısızca sende taksiye bin git dedi bu davranış bütün vanyolu şirketini zan altında bırakmaktadır
Ümran Boncuk
Erciş vanyolu seyahat
Mersin-Bitlis seferinde 15 saat rezalet bir yolculuk geçirdik. İnternet sitesinde 2+2 gosterdigi için annemle yan yan koltuk aldık. Otobüse bindiğimizde 2+1 araba olduğu icin annemle farkli yerlerde gitmek zorunda kaldık. Şoför beş dakikada bir sigara icti cami acmadan, camı açın dedikten sonra bir iki kez yine acti ama sonra yine ayni. Sabaha kadar bir paket sigara içmiş gibi oldum. Çoğu otogara girmediler, otogar dışında indirip yolcu bindirdiler. Diyarbakır otogarda yer var diye bir yolcu aldilar, yer olmadığını gorunce otogardan cikinca apar topar indirdiler beyefendiyi. Mola verdikleri tesisler kötüydü. Daha bir sürü rezalet sey. Mecbur olmadikca daha da binmem. Konusmalari, usluplari igrenc. Merdivenalti resmen. Van gölü, best van vs. varken bu firma luzumsuz.
Kip
Erciş vanyolu seyahat
Sıfır yıldız olsa onu verirdim. Erciş yazihanesine servis için bana söylenilen saatte gelmeme rağmen servis yarim saat önce kalktı