Selimiye Yarımada Tatil Evi Selimiye, BURUNCUK MEVKİ NO :98, 48700 Marmaris/Muğla

Yarımada Tatil Evi Selimiye – Selimiye'deki Eviniz |

+905309625576
Selimiye, BURUNCUK MEVKİ NO :98, 48700 Marmaris/Muğla

• Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri

okan sarı oğlu fan
17.10.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Odalar tertemiz kahvaltı servisi çokk güzel bayıldım. Osman diye bir kedi var çok tombiş çok tatlı.
Cansu Kırmaz
16.10.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
İşletme sahibi Nevin hanım çok yardımsever bir insan, kendisine teşekkür ederiz. Tam bir aile işletmesi diyebiliriz.Odalar ve kahvaltı ortalama düzeyde ancak manzara ve konum çok iyi..
Mini mink
20.09.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Odaların temizliği gayet güzel ama bizim odada WC kağıtlık kırık ve yakınında koyabileceğiniz bir alan yoktu. Saç kurutma makinesinin kendine hayrı yoktu ve ertesi gün bozuldu ama hemen başka bir tane temin edildi. Kahvaltı da sıcak eksiği var ortalama bir kahvalti.Personel ilgisi çok iyi değil hepsi birbirinden bir haber gibi çünkü alt kata kahve dükkanı cafe açılmış otelden ziyade tüm enerji oraya verilmiş ve otel ihmal ediliyor. Kendi beachi yok başka bir otel ile ortak kullandıkları yan tarafta bir beach var ve yeride denizi de güzel değil ve şezlonglar aşırı kirliydi. Yakında bir Voka beach ile anlaşmalı olduklarını yarımadadan gittigimizi belirtirsek bize yardımcı olacaklarını söyledi Lara hanım sonra yani yediginizi içtiğiniz ödersiniz gibi lafı geveledi ama Selimiye de çoğu yerde zaten yiyip içtiğini belirli bir limit dahilinde ödeyerek giriyorsun. Voka beache gittiğimizde ise asla böyle bir anlaşmaları olmadığını müşterileri bu şekilde sürekli gönderip kendilerini magdur ettiklerini belirtti ve bize de diğer müşteriler gibi kişi başı 200 TL harcamak koşulu ile beachten yararlanabilecegimizi belirttiler. Ayrıca kendi sitesinde otelin bahçesi var görünüyor ama o bahçe yan otelin bahçesi kendisine ait değil. Biraz daha fazla para verip hem beachi olan bir otelden yararlanıp hemde daha dürüst bir hizmet alabilirsiniz. Kahvaltıda son gün 3 kez ekmek istedik fakat hep tamam denilip getirilmedi sonra kendi aralarında tartışma çıktı bizde beklemedik ve çıktık. Profesyonelce bir işletme değil maalesef ki tekrar tercih etmeyeceğiz.
Taner Torun
12.09.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Eşimle beraber 2 gece kaldık. Yönetim olarak başarılı bir otel. Kahvaltı doyurucu ve lezzetliydi. Temizlik ve konfor yeterliydi. Defne isimli odamızda rahat ettik. Konum ve deniz zaten mükemmel. Sezon sonu olmasına rağmen hiç sıkıntı yaşamadık. Nevin Hanım ve ailesi bizlere karşı son derece ilgili nazikti. Tavsiye ederim, nasipse seneye tekrar gideriz.
Büşra Altın
03.09.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
1 gece konaklama imkanımız oldu Makbule Hanım bizimle ilgilendi gerçekten işini severek yapan ilgili bir arkadaş. Odalar temiz, konumu nerdeyse denizin içinde, kahveleride Selimiyide ki en uygun fiyatlı yer ve güzel, kahvaltı çok güzeldi. Çalışan arkadaşlar sevecen ve misafirperver. Otelde genel bilgilerde havuz olduğu işaretlenmiş ve resmi var ama yok bunun bilgisini paylaşayım, araba park sorunuda mevcut. Bir de yataklar küçük ve rahatsızdı. Her şey için teşekkürler.
tuna yıldırım
26.08.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Konumu Selimiye’nin en güzel yerinde. Neredeyse denize sıfır. Otelin girişi aynı zamanda kahvaltı evi ve kahve dükkanı. Odalar temiz ve güzel. Nevin Hanım ve kızı Lara çok ilgili. Çalışanlara da ayrı teşekkür ediyoruz. Sezonun en yoğun olduğu zamanda ellerinden geleni yapıyorlar. Seneye tekrar geleceğiz. :) naçizane ufak tefek olumsuzlukları bildireceğiz:1- Park yeri inanılmaz sorun. Genel olarak Selimiye’de park yeri sorun ama otel ile gelmeden mutlaka iletişime geçin. Otele valizle yürümek gerekiyor, otel sahilde olduğu için araç girişi yok.2- Şezlong ve denize giriş problemi. Harika bir denizi var ama yan otelle ortak iskele kullanılıyor. Duş yok ve diğer pansiyonlar gibi otelin önünde değil. Çok da uzak değil ama.3- Kahvaltı aslında ürün bakımından kaliteli. Reçeller, zeytinler çok çok güzel. Sadece sıcak eksikliği var. Onu da hallederlerse tadından yenmez. :)Biz balayı tatilimizin iki gününde defne odasında konakladık ve çok güzel anılarla ayrıldık. Seni çok sevdik Selimiye.❤️
YASEMİN DEM.
25.07.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Selimiyenin merkezinde denizin kıyısında kalınabilecek en uygun fiyatlı tatil evi. Odalar cok temiz, Kahvaltisi cok guzel. peynir çesitliligi, ev recelleri, ve dogal balı kahvaltiya damga vuruyor bence.kahvaltı sunumu hızlı . Denize girebilmek icin şezlong ve şemsiye imkanı var. Bağlantılı oldukları Şafak Kaptanın teknesiyle Selimiyenin eşsiz koylarını gezme imkanı bulduk.Safak Kaptan ve ailesine de verdikleri hizmet ve güler yüzden dolayı tesekkur ederiz.Selimiye de araba park sorunu var genel olarak ancak Yarımada Tatil Evi personeli sayesinde park sorun olmaktan cıktı bizim icin.Selimiyenin yerlisi olarak Nevin Hanım ve Kizi Lara hanıma güler yüz,ilgi ve samiyetleri icin cok tesekkur ederiz. Ilk defa gittigimiz Selimiyede bize yaptikları rehberlik ve yonlendirme icin de ayrica tesekkur ederiz. Sıcak bir aile ortamı sagladilar.
Banu Salın
22.07.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Çalışanlar (bir aile işletmesi) çok sıcakkanlı ve yardımseverler. İlk defa gittiğimiz Selimiye’de bizleri çok güzel ağırladılar. Ailecek gittiğimiz tatilde kendimizi evimizde gibi hissettik. Kahvaltıları çok çeşitli ve lezzetliydi. Ayrıca tatlılarını ve kahvelerini de çok beğendik. Pansiyonun konumu da harika! Gün içerisinde yapılacak aktiviteler, dükkanlar ve restoranlar için yakın mesafede ve akşamları da müzikli mekanlardan kısa mesafe uzak da olsa gürültüsüz, sakin bir dinlenme imkanı sunuyor. Buradan Lara, Nevin Hanıma ve Ümit Beye tekrardan çok teşekkür ediyoruz. Bir daha görüşmek dileğiyle…
Özlem Katılmış
20.07.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
İlk olarak sevgili LARA hanıma Nevin hanıma ve Selim beye ailece çok teşekkür ediyoruz ilk defa gittiğimiz bir belde ve işletmeydi inanılmaz memnun kaldık odalar tertemiz kahvaltı eksiksiz tam olması gerektiği gibi personel gayet güler yüzlü saygılı ve hizmet konusunda çok hızlılar konum olarak tam merkezde çok sevdik çok mutlu ayrıldık bir kaç ay sonra biraz daha fazla kalmak için tekrar gitmeyi düşünüyoruz bundan sonra tatil değimizde gideceğimiz tek yer Selimiye Yarımada Tatilevi. Selimiye'yi anlatıcak tek bir kelime bulamıyorum zaten herkesin gidip görmesi en az bir gününü bir gecesini geçirmesi gereken güzeller güzeli bir yer.
Hatice Şimşek Turan
14.07.2023
Selimiye Yarımada Tatil Evi
Öncelikle Lara hanıma teşekkür ederek başlamak istiyorum yorumuma kendisi çok nazik, hoş sohbetli ve ilgiliydi. Otel konum olarak süper Selimiye'nin tam merkezindeydi. Odamız gayet temiz ve tertipliydi. Kahvaltısı lezzetli ve kesinlikle yeterliydi (2 kişilik kahvaltı). Otele vardığımızda Lara hanımın ilgi ve alakası bizi çok memnun etti tabi ki orda çalışan öteki arkadaşlar da aynı ilgiyi gösterdiler (isimlerini bilmediğim için buraya yazamıyorum maalesef). Hepsine tekrar tekrar teşekkür ediyorum selamlarımı iletiyorum