Burger King Cennet, Yesİlova Yan Yolu No: 198 /1, 34290 Küçükçekmece/İstanbul

$$$$$$
Burger King Cennet, Yesİlova Yan Yolu No: 198 /1, 34290 Küçükçekmece/İstanbul

Burger King® Cennet Drive Thru | İstanbul Avrupa | Online Sipariş Ver | Burger King Cennet Drive Thru restoranı çalışma saatlerine, adres ve telefonla sipariş hattı bilgilerine bu sayfadan ulaşabilir, hemen online siparişinizi verebilirsiniz.

4445464

Emre Ceyhan (Norika)
21.10.2023
Burger King
Kasada bulunan Fatma Hanım gayet ilgili birisi, kahvelerimizin yarı fiyatına gelmesi için tıklagelsini önerdi. Tesekkürler
Süleyman Kelesoglu
11.10.2023
Burger King
Hizmetleri iyi köftede lezzet diye bir şey yok etmeyelim ot mu yedim belli değil
Serhat Ağaç
05.10.2023
Burger King
Diğer restoranlarına nazaran daha uygun ve daha taze. Aynı zamanda kalabalık olmaması çok güzel
a
11.09.2023
Burger King
korku filmlerinde yol kenarindaki issiz restoran havasinda bir yer kesinlikle bir daha tercih etmem calisanlar ayri garip musteriler ayri paramizla rezil olduk
Atakan Şahoğlu
25.08.2023
Burger King
Kasadaki Fatma hanım tıkla gelsin kullandırtarak ödemeyi avantajlı ve indirimli yapmamızı sağladı, kendisi güleryüzlü,hoşgörülü ve nezaketli bir çalışan, iyi hizmet için teşekkürler.
İbrahim Akgün
11.08.2023
Burger King
Sipariş vermek zor, iki üç kere tekrar etmeniz gerekiyor. Oturma yerleri birbirine çok yakın. Çok fazla ziyaretçisi olmadığı için taze patates ve hamburger yemeniz çok olası.
özge virdil
27.07.2023
Burger King
Akşam 19:00 civarı eşimle birlikte geldik. Siparişimizi verdik hemen ancak sipariş takip ekranında sipariş no çıkmamıştı ben arızalı olduğunu düşündüğüm için bir şey yapmadım. Yaklaşık 20 dk kadar bekledikten sonra siparişimi alan hanımefendi ile göz göze geldik, yanındaki arkadaşına siparişimi söyledi bu bu vardı diye, arkadaşı da e adisyon yok bir şey yok diye söylenmeye başladı. Meğer adisyon kaybolduğu için siparişimi hazırlamamışlar bile. Durumu fark edince gidip adisyonumu verdim hemen hazırlamaya başladılar. Bu esnada da müdür olduğunu düşündüğüm bir hanımefendi, rahatsız edici kahkahaları ile etraftaki müşterileri ve beni rahatsız eden 2 arkadaşı ile patates kızartması yiyordu. Neyse ki siparişimin hazırlanması 5 dk sürmedi. Tam masama gittim bir baktım duble sipariş verdiğim şey duble değil. Tekrar gittim hemen düzelttiler. Yine masama döndüm yemeye başladık bu sefer çok şükür. Eşim içeceği ne istedin diye sordu, ben de ice tea dedim ama meğer ona light kola vermişler. Hem de ikimizin de içeceği ılık sayılırdı, buz bile koyulmamıştı. Çok kötü bir tecrübe oldu. İşinin başında olmayan müdür hanımı da kınıyorum.
mustafa kırcı
Burger King
Böyle rezil bir restoranla daha karşılaşmadım patatesleri dün pişirip ısıtıp verdiler menü deyil elinde ne içecek varsa verdi servis ilk defa bir restoranda bu kadar geç sunuldu yoğunlukta yoktu
Burak Şen
Burger King
Sözde araca teslim şubesi ama boşuna uğraşmayın. Camda 5 dakika bekler muhattap bulamayınca almadan gidersiniz.
ali hoşgören
18.07.2023
Burger King
Yeni başlayan kasiyer in siparişleri alırken yapmış olduğu acemilik hariç, lezzet iyiydi.