Crystal Admiral Resort Suites & Spa Crystal Admiral Kızılot 262, 07600 Manavgat/Antalya

Crystal Hotels |

Crystal Admiral Kızılot 262, 07600 Manavgat/Antalya

Hsn Atr
29.09.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
26 haziran girişli 5 gece konakladık. Otel personeli çok saygılı ve çalışkan. Daha öncede crystal oteline gitmiştim,personel hep saygılı ve düzgün bu zincir otelde.Fakat odalar eskimiş,duşu açıyıruz heryerinde kaçak var. Duvar boyaları olsun elektrik tesisatı olsun eski oldukları çok belli.Sabahları havlu koyacak şezlong bulamadık. Bunun sebebi haddinden fazla müşteri almışlar.Bayramın birinci günü akşam yemeğinde yer bulamayıp söylene söylene çıktık yemekhaneden.Yani böyle lüx bir otelde bunların yaşanmaması lazım.Alkol free diye aldanmayın, içkilerde alkol yok,tüm gün bira için bir gram sarhoşluk söz konusu olmuyor.
Beyza Karamanoğlu
08.09.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
Öncelikle yorumuma helal olsun diyerek başlamak istiyorum. (Bayram tatili dolayısıyla aşırı yoğun olduğu icin.)25.06-30.06 tarihleri arasında 2 çocuk 2 yetişkin olarak konakladiğimiz crystal admiral resort otelden çok memnun kaldık.Tesis çok büyük bir alana yayıldığı ve her bir kosesinde yeme içme noktaları olduğu için rahatsız edici bir sıra durumu yaşanmadı. O yoğunluğa rağmen masalar ve şezlong aralarni sık sık dolaşan ekipler boşlari sürekli topladılar.Ara atıştırmalık ünitelerindeki havuzda ve plajda yeterince çeşitlilik olduğu icin çoğu zaman öğle yemeğinde ana restorana gitme gereği bile duymadık.Ana restoran dışında 4 farklı yerde daha dondurma servisi olması artı avantajdi.Personelin iletişim dili çok kibardi ve taleplerimiz anında yerine getirildiği için ayrıca teşekkür ediyorum.Akşam animasyon etkinlikleri de oldukça başarılıydı. Her akşam çocuklar için bir etkilnlik vardı, şeker, patlamış mısır, elma şekeri ve Makaron meyve suyu vb. ikramlari oldu etkinlik alanında çocuklar için. Yetişkinler için gösteriler ve konserler zaten aşırı aşırı iyiydi.Başta temizlik personeli olmak üzere tüm crystal admiral resort personeline teşekkür ediyorum güzel bir yaz tatili oldu bizim için.
Can Kumburgazlı
28.08.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
5 gece 6 gün olmak üzere 26 Haziran'da giriş yaptık. Verilen oda kurbağaların olduğu nehrin yan tarafındaki odaydı. Cam yalıtımları kesinlikle yok. Sesten gece 4-5 kez uyandık. Dinlenmek için gidiyorsanız yanlış tercih olacak. Paranızla rezil olabilirsiniz. Sonra gidip oda değişikliği talep ettik. Yeni oda verildi fakat bu oda da gürültü fazlaydı. Yalıtımı olmayan odalara sahip. Temizlik olarak da zayıf. Bir önceki kişinin saçları pisliği duşa kabindeydi. Bununla birlikte birçok otele gittim, kıyasla yemekleri baya lezzetsizdi. Makarna, patates ve hamur işi olan ürünleri yiyerek karnımızı doyurmaya çalıştık. Et ürünleri çıkıyor evet ama lezzeti gerçekten kötü. Ultra dahil olan otelde 00.00 sonrasında hiç bir şekilde hiç bir yer açık olmuyor. Mini bar her gün ücretsiz dolması gerekirken günde 2 kez resepsiyonu arayarak yalvar yakar içecekleri rica ettik. Denize gelirsek fotoğraflarda kum gibi göründüğüne bakmayın. Kaldığımız günler boyunca deniz yosunlu, taşlıklı, pisti ve kayalıklı olduğunu gördük. 3 gün üzeri kalan konuklar için alakart hizmeti sunuluyor. Belki yemek yeriz diye rezerve ettik. 19.30'da masadaydık. Yemekler 21.00 civarı parça parça gelmeye başladı. İçecek rica ettik. 1 saatte gene parça parça getirdiler. Çalışanlar dahi farkında ve yetersiz kalıyoruz diye bize belirti. Yemeği yeme süremiz 3 saat sürdü. Yatakları acayip rahatsız kas gevşetici ilaç aldık otelden çıkıp 5 gün zehir gibi geçti. Müşteri ilişkilerinden tutan oteldeki tüm personel ne yaptığından bi haber. İlgi, hizmet, temizlik, yemek, dinlenme aramıyorsanız rezil olmak istiyorsanız bu oteli tercih edebilirsiniz.
Sefa Çam
23.08.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
17-23 haziran tarihlerinde konakladım otelinizde. Genel olarak güzel ve mutlu bir tatil geçirdik. Personeller güler yüzlü ve memnuniyetimiz için çabalıyordu. Özellikle ana restoranda karşılamada hizmet veren Zeynep hanım çok yardımcı oldu bize sağolsun. Plajı ve aqua sı çok iyiydi. Yemekleri ise çok çeşitli genel olarakta lezzetli idi. Yemekleri lezzetsiz diyenler ne arıyorlar merak ediyorum. Kaç bin kişiye yemek çıkarıyorlar orda insanları mutlu etmek için çabalıyor bir sürü emekçi kardeşlerimiz. Lokantada sana özel yemek çıkmıyor sonuçta. Genel olarak yemeklerinden memnun kaldık. Benim için tek eksi sayılabilecek noktası odaların temizlenmesi. Çünkü 3 ayrı günde 3 kez misafir ilişkilerini aradım temizlenmesi için odanın. Bu yönden biraz üzdü bizi. İleride inşallah tekrar görüşmek üzere.
Şengül Şener
18.08.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
Otele 12.06.2023 tarihinde iki aile olarak farklı saatlerde giriş yaptık. Giris karşılama konusunda maalesef bize denk gelen personeller stajyer gibiydi ve yetersizdi. İki aileyede bileklik resepsiyonda verilmemis. Akşama kadar bu konuda bir sıkıntı çekmedik. 9 buçukta başlayan gece etkinliğinde bilekliğimiz olmadığı için içecek alamadık. Bölgeden sorumlu şef gidip resepsiyondan alırsanız içebilirsiniz ancak dedi.Etkinliği bırakıp bununla uğraşmam mı gerekiyor ? Bu benim sorunum mu ?Ha ayrıca eşim sonrasında gittiğinde bana verilmeyen içki verildi. Bunu da anlamış değilim.Kokteyl listesinde margarita var ama sadece lobideki bar yapıyormuş.Çünkü kalabalığa zahmetli içecek yapamazlarmis. Bizzat şefleri söyledi.Türk kahvesini sadece Alaçatı patissiere de bulabildik. Hangi içeceği nerede içebiliriz konusunda gerçekten zorlanıyoruz.Etkinliği bırakamadigimiz için de hala içkisiz ve bilekliksiziz.Resepsiyon personeli ve/veya içecek şefi kontrol edilmeli..Köfte türevi yemeklerde kıkırdak çıktı. En sevdiğim et dönerden soğudum maalesef.Odalarda dis macunu ve dis fırçası bulamadık iki ailede .Geçen sene fiyat artışlarından dolayı balayı yapamadığımız için ufak bir jest istedik. Onu da yapamayacaklarını soyledi müşteri ilişkilerinden hanımefendi. Çok büyük ve zor Birsey değildi ama hevesimiz kursağımızda kaldı. Umarim düzen yaz sonuna kadar oturur, böyle güzel zincir otele bu hizmeti çok yakıştıramadım.Yemek çeşitleri ve lezzeti, animasyon ekibi, aquapark i gayet başarılı.Odaların temizliği de yeterli.
Tuğçe Demirel
27.07.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
Muhteşem bir oteldi. Bayram tatilini ailecek otelinizde geçirdik ve çok memnun kaldık. Personeller çok güler yüzlü ve her soruna çok çabuk çözüm bulunuyor. Çok büyük bir otel olmasına rağmen her yer tertemiz. Otelde aç kalmanız mümkün değil restoranı, snack barı ve Alaçatı pastanesi çok güzel, yemekleri çok lezzetli, hiçbir yerde sıra beklemeden yemek alabiliyorsunuz. Son gece gittiğimiz deniz ürünleri alacarte ise mükemmeldi. Passion ve Veranda bardaki kokteyl ve içkilere de bayıldık. Ayrıca hiçbir otelde görmediğimiz gece eğlenceleri ve konserler vardı, çok eğlendik. Zaten otelin her köşesinde farklı bir eğlence olduğu için hiç sıkılamıyorsunuz. Kısacası herkese bu oteli tavsiye ederim. Resepsiyondaki Hikmet Beye, personellerden Aysel Hanıma, deniz ürünleri restoranından İlhan Beye ve yiyecek içecek bölümü müdürüne ilgilerinden dolayı teşekkür ederiz bize harika bir tatil yaşattınız. Her sene gelmek isteyeceğim bir otel oldu.
Noyan Alper UNAL
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
4. crystal grup otelleri ve 2. Admiral deneyimiz pandemi dönemi gelmiştik ve hizmet harika idi. yaklaşık 20 yıldır Antalya bölgesindeki otellerin büyük çoğunluğunda bulunmuş bir kişi olarak; havuz cankurtaran olayı tam bir rezalet; limaktan, akka gruba, santido, otium, sezer grup vs sahiplik ve işletmeci otellerinin havuzları ambians ve dekor için köprü, tente, traverten vs ambianslı şekilde yapılır. Admiralde de havuz üstü masaların konulduğu daha önce ahşap ve akşamları havuz ışığıyla aydınlanan bir alan şimdi kompleseramik ile kaplanmış bence orjinal albenisi biraz zayıflamış ancak asıl problem altı gölgelik şeklinde bütün çocuk yaşlı ilgisini çekecek bir alan olarak dizayn iken, otel cankurtaranları ellerinde düdük bağırttıkça bağırtıyor , yetmiyor alan içinde nöbet tutarak 270m2 alana misafirleri yüzdürmemek için askeri kamp misali görevdeler. Düdük sesi mi dersin işin traji komik yanına mı üzülürsün. O bölgeden havuza atlama zaten işaretlerle yasak ancak yüzmeyi de yasaklamak nedir? O vakit o bölgeyi duvar örüp kapatmak lazım. Havuzun tek ambiansı şu an düdük sesli askeri inzibat misali elemanlar yüzünden mahvoluyor.
Serkan Usta
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
Otelden memnunum. Yemekleri çok çeşitli ve lezzetleri güzel. İçkiler ve kokteyler orjinal ve güzel. Günboyu pekçok yerde atıştırmalık seçenekler var. Lahmacun, pide, pizza bulunuyor. pastanede pasta çeşitleri çok ve lezzetli. Tatlının her türünü otelde bulabilirsiniz. Bayramda ünlü sanatçılar sahnedeydi. Ozan doğulu, Ege, Özgün çok başarılıydı. Bu akşam da Rober hatemo var. Eğlenceye doyuyorsunuz. Konser öncesi akrobasi ve dans gösterileri de var. Havuz animasyonları ve yarışmaları güzel. Gece disco eğlenceli. Denizi güzel ve dalgasız ama dibi çakıl. Kumu güzel. Otel temizliği çok iyi oda temizliği çok iyi. Bayramda full kapasite olmasına rağmen temizlik personeli çok başarılı. Personel kalitesi zaten çok iyi ve eğitimli kibar insanlar. Personel çok önemli. Kaba çalışan hiç görmedim. Otelden çok memnunum sadece bazı misafirlerin görgüsüzlükleri olabiliyor. Şezlonglara geceden havlu bırakıp 5er şezlong kapıyorlar. Otel havlulu boş şezlongların havlusunu kaldırıp oturabilirsiniz çünkü gelmiyorlar genelde. Crystal otel kalitesini yaşadığım bir otel daha oldu. Daha önce 3 crystal otelde daha kalmıştım hepsinden memnun kaldım. Son olarak doğum günümü kutladıklrı ve ikramları için çok teşekkür ediyorum. İtalyan alacarte harikaydı. Personeli ve yemekleri müthişti.
Ersin Yılmaz
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
Ets'den yaptığım rezervasyonla 3 erişkin bir çocuk 10 Temmuz günü otele giriş yaptık,. Odamız saat 13.00'te bizim resepsiyona gitmemizle teslim edildi ama 9 yaşındaki çocuğumuzun yatağı mevcut değildi. Bununla ilgili Resepsiyonu aradım müşteri ilişkileri ile görüşmem istendi görüştüğümde bu birimin müdürü olacak kişi kendisinin adını sormama rağmen söylemeyipve zaten saat 2'de size odaları teslim ediyoruz yatak sonradan konulacaktır gibi saçma bir açıklama yaptı. Bu doğru mu sizce dediğimde bana Alaycı bir gülüşle yanıt verdi. Siz bana neden gülüyorsunuz dediğimde yüksek sesle cevap vererek müşteriye değer vermeyen bir üslupta bulundu. . Benimle ilgilenen ETS temsilcisi ve bu olaya tanık olarak bana elinden geldiğince yardımcı olmaya çalıştı ama problemim hala çözülemedi. Otele giriş yaptığımız ilk gün olması dolayısıyla canımız çok sıkıldı.
seLcuk ekerer
13.07.2023
Crystal Admiral Resort Suites & Spa
Otele girişten başlarsak 3.30 ta zor girdik hatalarını telafi etmek için deniz manzaralı oda verdiler. Yemek konusunda çeşit bol aç kalmazsınız herkese göre yiyecek çeşiti mevcut. alaçatı restaurant çok iyi sürekli yiyecek ve içeçekler mevcut. Odalar temizlenmiyor resmen birşey bittiği zaman istemezsen yenileyen yok. Asansör skıntı facia 6 günde tek asansör calışırmı spa bölümünün orada inip çıkmak yarım saati geçiyor. Kaydıraklar çok iyi bot bulmak biraz skntı. havuz temiz değil. Denizi berbat girilmeyecek derecede animasyonları fena degil anfide sigara içip çocukların yüzlerine üfleyen insanlar olmasa. Animatör ekibinin sunucusu abi ne diyorsun hiç anlamıyoruz mikrofon kalitesini arttırın ve ağzında geveleme. Şezlong kapmaya geceden başlanıyor herhalde okdr kalabalık oluyorkı ama şemsiye olmaması çok güzel bir düşünce.oda seçerken alt katlardan seçmenizi tavsiye ederim. Alacarte seçerken önce davranın yoksa yer bulamıyorsunuz.