Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu) Hamzabey Köyü yukarı mevkii, 14260 Merkez/Bolu

Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)

Enişte'nin Dağ Evleri Bolu | Bolu'nun eşsiz doğasında huzur içinde geçirebileceğiniz bungalov - dağ evlerimizde tatil sizleri bekliyor. Enişte'nin Dağ Evleri Bolu Tel: 0552 249 33 14

05522493314
Hamzabey Köyü yukarı mevkii, 14260 Merkez/Bolu

Osman Karatas
14.09.2023
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
İşletmeciler harika insanlar. Tüm ihtiyaçlarımızla özveriyle ilgilendiler. Kaldığımız ev hem çok temiz hem de kullanışlıydı. Çok güzel bir doğanın içinde temiz hava ve huzur bulduk. Her yere yakın. Gün içinde 1 saatte Düzce de bulunan şelaleye gittik üstelik aynı gün içerisinde Abant ve Gölcük gezilerini de yapmak mümkün. Kısacası çok memnun kaldık ve Bolu da tercih edeceğimiz ilk adres.
Özlem Yılmaz
26.08.2023
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
Geçtiğimiz Sonbaharda ailem ile birlikte gittik. 4 kişi olarak kaldık ve rahatlıkla kalınabiliyor. AKşam çok soğuk olur mu diye korkmuştuk ama o kadar sıcak oldu ki camları açmak zorunda kaldık :) Eve gittiğinizde şömine ve odunlarınız zaten hazır oluyor eğer yakamazsanız hemen destek oluyorlar. İnanılmaz doğal bir yer; sabah yumurtanızı kümesten alıp pişirip yiyebiliyorsunuz. Yedigöller'e ise çok yakın mesafede. Açıkcası bu bölgede hem Yedigöller'e yakın hem de bu kadar keyifli başka konaklayacak yer yok iddia ediyorum çünkü bizzat kendim araştırdım ve deneyimledim. Bizi bu kadar güzel ağırladığınız ve sizin gibi güzel insanlarla tanıştığımız için çok teşekkür ederiz. En kısa sürede yeniden görüşmek dileği ile... :)
Nehir Okutur
22.08.2023
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
Yorumlara bire bir uyan bir pansiyon.Ortam sıcacık çok samimi kendinizi hiç yabancı hissetmiyorsunuz. Her şey çok temiz ve düzenliydi. İşletme sahipleri çok cana yakınlar bir şeye ihtiyacınız olursa hemen yardım ediyorlar. Isıtma konusunda hiç sıkıntı yaşamıyorsunuz sıcacık oluyor hatta her yer. Keyifli ve huzurlu bir yer arıyorsanız kesinlikle tavsiyemizdir.
Ercan Özcan
19.08.2023
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
3 çocukla gittim evin içi için herşey öncesine kadar düşünülmüş. üst katta ki ışıklandırmalar biraz daha arttırılabilir çünkü alt kat biraz soğuk olduğundan üst katta yedik içtik cocuk olduğundan. çok temiz bir ortamdı battaniye yorgan yastık fazlasıyla vardı havlu mutfak gereçleri ve tabiki şömine soba keyfi. kafa dağıtmak için çok nezih bir ortam. çocuklarımız da eğlendi evin içinde ve dışında. tek dezavantajı işinin yukarıya çıkmasından dolayı alet katın soğuk olmasıydı hatta onun için küçük elektrikli soba bile vardı. sahipleri ise çok guleryuz ve misafirperver insanlar. herşey için teşekkürler. yine gider misiniz diye sorarsanız naasipte varsa tabiki neden olmasin derim
Kar Tanesi
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
Enişte'nin Dağ Evi çok güzel ve sakin bir bölgede. Şehir hayatından kaçanlar için oldukça sessiz ve huzurlu bir köy yaşantısı sunmakta. Aile çok samimi, içten ve misafirperver. Misafirlerini rahat ettirmek için ellerinden gelen herşeyi yapmaya hazırlar. Hava gündüz vakti 34 derece olmasına rağmen, gecesi çok serin ve rahat geçti. Ayrıca Klimaya ihtiyaç olmadığı için, doğaya zarar vermemekte. Sağlıkla ve huzurla konaklama mümkün. Biz çok memnun kaldık. Teşekkürler. Allah razı olsun....
Bige Karatas
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
Yedigöllerin sonbaharını kaçırmadan gidelim diye son anda karar verdiğimiz tatilimizde, iletişime geçtiğimiz Emre bey ilk görüşmemizden itibaren çok ilgili davrandı. Araç kullanmadığımızı söylediğimde kendi aracı ile transfer ve gezi hizmeti verdiğini söyledi ki bu bulunmaz bir nimet açıkçası. Bölgeye hakim olduğu için manzaraların en güzel ve özeline götürdü bizi. Rakım farklılıkları sebebiyle değişen doğa koşullarında yollara uygun bir araç ve yolu gerçekten bilen bir şoför ekstra güven verdi.Ev kalorifer ile ısındığı için her daim uygun bir sıcaklıkta ve döküm soba hem sıcaklık hem ambians için fazlasıyla iyi :) (ki arada cam açtık sıcaktan o kadar yani) Köyün sessiz, sakin doğası şehir gürültüsünden sonra inanılmaz iyi geliyor.Emre ve eşiyle sanki arkadaşlarımız çağırmış da haftasonu keyfi yapmışız gibi bir zaman geçirdik.Her mevsim güzel yörenin diğer mevsimlerinde de görüşmek üzere:)
Hasta Yaşlı
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
Temiz bir mekan, arkada orman, önde bahçeler, kuş cıvıltıları, bahçede barbekü, evin üst katında odun sobalı bir yatak odası, alt katta ihtitacınız olan tüm malzemeleri bulunduran üstelik çay, şeker,tuz,sıvıyağ,mangal teli, semaver bulunan amerikan mutfak... Üstelik yukarıdan geceleri şehrin ışıklarını görmek... Çok keyifli ve güzel bir deneyimdi. Çok rahatladık.
Ali CELIKER
Enişte'nin Dağ Evleri (Bolu)
Tertemiz bir işletme, ince düşünülmüş detaylar. Konforlu bir konaklama ve doğayı harmanlayıp, huzurlu bir kaç gün isteyenler gönül rahatlığı ile tercih edebilir. Sağolsun işletme sahipleri de bir o kadar kibar ve yardımcılar. Petekler ile ısınmanın yanında döküm soba üzerinde kestane keyfi, yapabilirsiniz. Dışarıdaki mangal alanlarını, semaverleri ve çardakları kullanabilirsiniz. Kahvaltı olmasa da, kendi getirdiklerinizle kahvaltınızı hazırlarken kümesteki tavuklardan bir kaç yumurta rica edebilirsiniz. Son derece memnun kaldığımız bir konaklama oldu. Emre Bey ve ailesine teşekkür ederiz.