Bodrum Mantı & Cafe Soğanlık Yeni, 34880 Kartal/İstanbul

Mustafa Göksu
20.10.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Gerçek Bir Esnaf DeneyimiKapıdaki menüye bakarken çok kibar bir hanımefendi geldi bizimle bizzat ilgilendi. Bir işletmenin personeli, ürünleri hakkında tüm bilgilere sahip olduğu zaman ve ürünleri kendisi de daha önce denemiş olduğu zaman müşteriyi etkilemesi kaçınılmaz oluyor. Her soruya cevap verebiliyor. Bu bence büyük bir artı restoran için.Girdik içeri siparişlerimizi verdik. İki karışık mantı söyledik. Mantılar uygun bir zamanda geldi ve beğendik. Ben en başta çıtır mantı söylesem mi diye düşünmüş, hanımefendiye, daha önce başka bir markadan satın aldığım çıtır mantıdan memnun kalmadığımı söylemiştim. Yemeklerimizi yedikten sonra hanımefendi çıtır mantı ikram etti bize, deneyelim istedi. Denedik, çıtır mantıyı da beğendik.Yemeklerden memnun kaldık ama biz buradaki esnaflığı çok sevdik. Sanki çok sevdiğimiz bir arkadaşımızı, evinde ziyaret etmişiz, bizi bırakmak istemiyor gibiydi.Çaylar ikram ediliyor, tatlılar ikram ediliyor. Biraz fazla oturduk diye çaylar yenileniyor. Gerçekten harika bir deneyimdi, çok teşekkür ederiz.Özetle çıtır mantı, ıspanaklı ve kıymalı mantı gayet lezzetliydi. İkram edilen dondurmalı kağıt helva da çaylar da taze ve lezzetliydi.Herşey için çok teşekkürler...
Togay Aytemiz
17.10.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Pazartesi akşamı saat 19:00 civarı gittik. AVM içindeki müşteri olmayan tek restorandı ancak yine de bildiğimiz güvendiğimiz marka dedik, özlediğimiz için de oturduk.Öncelikle şunu söylemek istiyorum, tek masa biz olduğumuz halde isteklerimiz unutuldu, servis anlamında iyi değildi.Bihter'in Behlül'ü isimli yemeği istedim. isterken de mantı ile çökertmeyi ayrı ayrı tabaklara koymalarını, karıştığı zaman sevmediğimi belirttim. Fotoğraftan da görebileceğiniz üzere birleşik geldiler. Evet çok basit bir şey ancak tek masa olduğumuz halde size verilen değeri gösteriyor bu durum. Yemek geldiğinde de, servis yapan arkadaşa durumu söyledim, talebimin farklı olduğunu ilettim. Hiç bişey demeden usulca tabağı bırakıp gitti.Gelelim 3 puanın nereden kırıldığına. (Yukarıda bahsettiğim servis problemi puanımda etkili olmamıştır, bunu baştan söyleyeyim). Birincisi mantılar çok ılıktı, ilk defa Bodrum Mantı'da yemiyoruz, daha önce de çok kez yedik. Tabak geldiği zaman mantıyı ağzınıza atamazsınız. Tahminimiz, mekan boş olduğu için daha önceden yapılan mantıyı ya ısıtarak ya da bir şekilde saatlerce sıcak tutarak beklettikleri mantıyı getirdiler.Çökertmenin patatesi ise çok yumuşaktı, bu denli bir ufak bir patatesin çıtır olmasını beklersiniz (ki diğer şubelerde her seferinde böyle olurdu)Özetle, şubeden kaynaklı mı yoksa marka genel anlamda bozdu mu bilemiyorum ancak ben memnun kalmadım.1 puanı ikram edilen tatlı ve çaya, 1 puanı da çalışanların emeğine veriyorum
LKRKCR
11.10.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Karışık mantiyi denedik. Lezzetli. Belki fiyatlar bir tik daha ucuz olabilirdi.Yemek sonrası çay ve tatlı ikram ettiler. Çok nazik ve güzel davranış. Tatlının tadı da enfesti
Nesibe Gözneli
02.09.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Ailece gittik ve çıtır mantısını denedik,memnun kaldık.Çalışanlar ilgili ve güleryüzle..
Uğur Yabar
18.08.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Daha önce sık sık gittiğim bir mekandı ama artık gitmeyeceğim.Özellikle liyakatsız ve işini iyi bilmeyen çalışanlara mevcutBugün öğlen 12:30 gibi mekana gittim, çalışan arkadaş sürekli geldiğim ve gittiğim mekan olmasına rağmen, lakayıtsız tavrı, verdiğim siparişleri önemsememesi, üstüne üstelik masadaki kirli tabağı almayıp, ekmek kırıntıları ile dolan masayı temizlememesi gelen müşteriye ne kadar önem verdiğini iyi gösteriyor, diğer masalara verdiği ilgiyi alakayı, müdavim müşteriyede gösterirse karakter sahibi olduğunu gösterir.
Feyza
07.08.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Öncelikle personel ilgili ve güleryüzlüydü bunun için teşekkür ederim kendilerine. Çıtır mantı ve paçanga söyledim. İkisi de çok lezzetliydi ve paçanga çıtır çıtır, sıcacıktı. Yemekten sonra çay ve tatlı ikram ettiler. Bir çay daha teklif ettiler. Tüm bunlar çok hoşuma gitti keşke her işletme bu kadar ince olsa. Verdikleri hizmetten çok memnun kaldım. Bundan sonra sık sık geleceğim ve tavsiye edeceğim bir mekan oldu.
Serkan Tugrul
04.08.2023
Bodrum Mantı & Cafe
İnanılmaz güzel bir mönusu var ayrıca çay ve dondurmalı kağıt helvası muhteşem
Tayfun Erdaş
02.08.2023
Bodrum Mantı & Cafe
Menüden iki tane mantı ve kola söyledik. Birde ne görelim? Kapıda fotoğrafını eklemiş olduğum çorba mantı cola ve sınırsız çay ve tatlı menüsü… garsona sordum bu menüden yararlanmak istiyoruz çorbaları alalım dedim. Garsonun verdiği cevap malesef sisteme girdik dedi. E dedim iptal edin değiştirin? Yapamıyoruz dediler. E peki dedim mantı söylerken böyle bir menümüz var kampanyalı neden demediniz? Ses yok!! Böyle yaparak kar ettiğinizi sanıyorsunuz fakat bilmiyorsunuzki bu yanlış bir politika…
Batuhan Abak
Bodrum Mantı & Cafe
Bizden sonra gelenlerin yemeği hemen geldi bir saat bekledik, ilaç içeceğiz diye su istedik önden 5 kere söyledik, sarımsaklı istedik sarımsaksız geldi, normalde yediklerimizden de baya kötüydü. Tek kelimeyle rezalet.
Bahadır Karayel
Bodrum Mantı & Cafe
Çok güzel hizmet herkese teşekkürler süper mekan