Centa KEBAP Sahil, Çiçekçi Sk. No:21, 77600 Çiftlikköy/Yalova

Atilla Orhan
22.10.2023
Centa KEBAP
Yalova da kebap yiyebileceğiniz en nezih ortam. Burayı görmeme vesile olan Dr. H. Oktay beye, Centa'nın sahip ve sahibesine bize gösterdikleri ihtimam için çok teşekkür ederim.
Mümin BAL
07.10.2023
Centa KEBAP
Karışık Kebap denedik sunum görseldeki gibi, lezzetler yerinde , fiyat bir tık pahalı geldi, servis hızı gayet iyiydi. Tavsiye ederim.
seyda404 GÜLŞİN
02.10.2023
Centa KEBAP
3 adet Az çorba istedim. 60 tl ödedim.Kasenin yarısının yarısı kadar, sadece 2 kaşık çorba koyup göndermişler. İnsanla dalga geçiyor gibiler. Telefon açıp çok az ,bir yudum konmuş, bu ne dediğimde de , orada sürekli bulunan bir adam arkadan sesi gelecek şekilde biz bu kadar koyuyoruz, iade de almıyoruz diye bağırdı. Ben de işyerlerine giderek ve hiç çorba konmadığını bizzat göstermek istediğimde, müşteriye yapılmayacak bir tavırla poşeti elimden çekti. Alın bu artıkları köpeklere atın diye bağırdı. Esnaf olamamışlar , yazıklar olsun. Kendini bir şey sanarak, bu bayana bir daha ürün göndermiyorsunuz diye de bağırdı kasadaki görevliye. Yazıklar olsun , bir yudum çorba içmek isterken hakaretlere uğradım, tüm sinir sistemim altüst oldu. Müşteriye bu kadar bağırıp çağırıp hakaretler edip sinir bozacağına, hanfendi kusura bakmayın, isterseniz biraz ekleme yapalım ya da iade alalım demesi gerekirdi iyi bir restorant işlermecisinin.Kesinlikle gitmeyin , tavsiye etmiyorum.
AdN
01.09.2023
Centa KEBAP
İftar için gittik. Ezandan yarım saat sonra geldi siparişler. Çay ikramı var dediler yine 20 30dk bekledik gelmesini. Porsiyonlar az ve lezzet olarak da hoşumuza gitmedi.
Cihan Arabacı
01.09.2023
Centa KEBAP
Kuşbaşı kaşarlı pide siparişi verdik.Bize gelen domatesli kaşarlı pideydi içinde koklamalık kuşbaşı vardı ayıp resmen insanları enayi yerine koyuyorsunuz paramız boşa gitti.Arayıp şikayet ettiğimde bizim pidemiz biraz fazla domatesli oluyor dedi 1 buçuk pideyi 150 tl alıyorlar ama içinde kuşbaşı yok.Hayatımda yediğim en kötü pideydi
Tafsiye Edilir
31.08.2023
Centa KEBAP
Lezzet çok, iyi kebap çeşidi süper yemek öncesi ikram az puf ekmek tereyağ tulum, peyniri çok, iyi hizmet edene göre degişiyor çorba lahmacun, çok, iyi salata idare eder fiyat iyi domak ve, lezzet için iyi bir, mekan, tafsiye edilir
Enes Okur
03.08.2023
Centa KEBAP
İftar için gidilecek yer diye düşünüp gittik. Çorba alabilmek için garson ablalar ile arkadaş oldum neredeyse ortam lokanta havasında. Bir gaflete gelip İskender yemeyi düşündük ve siparis verdik oldukça hızlı geldi tahmini 2 3 dk içerisinde fakat gelen yemeğe İskender demek için baya kendimle savaştım. Yediğim en kötü iskender olarak 1. Sıraya girdiniz teşekkürler ve fiyat olarakta cidden çok tatlı opülüyorsunuz
Irina ***
Centa KEBAP
Akşam yemeğine İstanbula yolda geçerken Centa’ya uğradık ve çok memnun kaldık, yemekte ızgara balık ve soğuk mezeler sipariş ettik, hepsi çok hızlı servis edildi ve çok lezzetliydi!!! Tavsiye ederiz! Ayrıca çaylar ve tatlılar da ısmarlandı , artık bu yoldan geçerken hep uğrarız :))
Abdül Kebabcı
Centa KEBAP
Yazık günah hiç mi vicdan kalmamış sizde 1 lt kola 30 tl olur mu allahtan korkmaz insanlar A 101 de Bim de 2.5 lt kola 19 tl olurken centa da 1 lt kola 30 tl Allah gözünüzün doyursun inşallah hakkım zehir zıkkım olsun Yalova’nın her yerinde dükkanlarınız var halen gereksizce pahalı fiyatlarınız var mezara götürürsünüz paralarınızı
Mustafa çapanoğlu
Centa KEBAP
Özdilek avm arkası önünde araç park yeri olan, aile ve misafir ile gelinebilecek mekan. İçerisinde küçük çoçuk oyun alanı, mescid, lavabo olan ferah bir yer. İlkbaşta gelen kabaran ekmek tereyağ çökelek soğanlı meze çok lezzetli idi. Kelle paça, adana, iskender ve lokum et tereyağ ile lezzetli idi. Onca gezdiğim lokantılar içinde en lezzetli yemeklerdi. Sonda gelen tatlı ve dondurma ikramını çoçuklar çok sevdi. Çalışanlar ilgili ve güler yüzlü.