Camekan Sapanca Hacımercan, Yukarı Sk No:34, 54600 Sapanca/Sakarya

Camekan Sapanca

Anasayfa - Camekan Sapanca|Sapanca Bungalov | Sapanca'da merkezi konumda olan bungalovlarımızda günlük, haftalık ve aylık kiralama seçenekleri. Havuz Özellikleri. Camekan Sapanca Bungalov deneyimi

+905327218922
Hacımercan, Yukarı Sk No:34, 54600 Sapanca/Sakarya

• Tekerlekli sandalyeye uygun giriş
  • Tekerlekli sandalyeye uygun park yeri
  • Tuvalet
  • Tekerlekli sandalyeye uygun oturma düzeni
  • Kredi kartı

N. T.
23.10.2023
Camekan Sapanca
Ev gerçekten çok güzel dizayn edilmiş çok ferah büyük bir bahçe fakat havuz soğuk havalarda girilecek bir havuz değil ısıtma sadece ılık yapıyor bu da yeterli değil ve en büyük sorun bence ev soğuk sadece klima var yeterli ısıtma sağlayamıyor kış ayında kar yağdığında kalınmaz şömine var evet ama içine bir kerelik odun koymuşlar oldukça az yarım saatte bitiyor ikinciyi paralı veriyorlar hafta içi 2750 hafta sonu 3250 ve içinde hiç birşey yok kahvaltı dahil değil ev kiralamış gibi düşünebilirsiniz mutfağa kayıt havlu bile koyulmamış 3 puanı evin güzelliğine verdim gerisi bir sürü memnuniyetsizlik
Seda B
15.09.2023
Camekan Sapanca
Martın 2. Haftasında 4 günlük konaklama yaptık. Herşeyden çok memnun kaldık hatta tatili uzatmak istedik ama yer yoktu. Havuz çok sıcaktı 1 yaşında ki bebeğim bile mart ayında üşümeden yüzdü. Gece bile girdik ve üşümedik. Ev yeterince sıcaktı. Hem kalorifer hem klima var, kalorifer tek başına yeterli geldi bize. Şömine ve elektrikli küçük bi sobaları bile var. Burada yazılanların tam tersi herşey, gittiğimiz de görmüş olduk. İyi ki gelmişiz dedik. Biz çok memnun kaldık bayramda tekrar gideceğiz. Hersey için teşekkürler…
beyzanur ülkü keskin
24.07.2023
Camekan Sapanca
23-25 Aralık tarihinde ev ısıtmalı havuz denildiği için rezerve ettik. Eve gittik bir peçete tuvalet kağıdı elektrikli ısıtıcı bile yok. Bozuk bir klima var o da ısıtmıyor ev çok soğuktu. Şömine için odunu para için satıyorlar 200 lira da oduna verdik. Havuz ısınmıyor diye 2 gün boyunca 5 defa evin bekçisini aradık ve ev sahibini aradık. Havuzu ısıtamayınca sizin vücudunuz bozuk dendi. Ev sahibi akşam 10 da eve geldi ve gergin şekilde evden çıkın dedi. Ben cevap verince de kadınlarla muhattap olmuyorum erkeklerle konuşuyorum dedi. Üzerime yürüdü bana şiddet uygulamak için ve bağırdı. Araya eşim girdi ve ev sahibi öyle üzerime yürümeyi bıraktı. Arkadaşlarım ve eşim herşeye şahit. Oldukça kaba saba ve şiddet görme tehditi altında evde durduk. Ve havuz bu beğenmiyorsan git tavrı ile karşılaştık. Hem evi kiraladığımız Sapanca konaklama merkezine hem ev sahibine yaşamış olduğumuz tüketici ve ceza davası için şikayetçi olacağım. Sakın gelmeyin.
Kübra Özkılıç
21.07.2023
Camekan Sapanca
Kelimelerime nereden başlayacağımı bilemiyorum.1.Ev camekan olduğu için tek klima yetersiz kalmış2.şömine içerisine bir kaç odun koymuşlar kalanını 200 TL gibi bir fiyat karşılığında alıyorsunuz3.ısıtmalı havuz asla ama asla ısıtmıyor biz hiçbir şekilde giremedik4.İşletme sahibi kim belli değil sürekli farklı farklı kişilerle iletişime geçiyorsunuz(5 kişi ile muhattap olduk)5.Kendisini işletme sahibiyim diye tanıdan Ensar Bey,aşırı kaba,terbiyesiz biri problemimizi çözmedi.Havuz ısıtmıyor dememize rağmen”bizim sunduğumuz bu” diyerek,bizimle tartışma içerisine girdi,üzerimize yürüdü.Problemi çözmemekte kalmayıp “ Bu akşam çıkın gidin” dedi.Daha ne söyleyeyim!!!!!!!Tatil diye geldiğimiz yerden hukuki süreç başlatarak ayrılıyoruz!!!
Hilal Şenol
19.07.2023
Camekan Sapanca
Sapanca’nın en güzel evlerinden birinde bu mükemmel deneyimi yaşadık çok güler yüzlü sahipleri var . Evin hijyen kısmına girmiyorum bile her şey için teşekkürler
Merve Kazan
07.07.2023
Camekan Sapanca
Aileniz ve arkadaşlarınızla rahat, huzurlu ve eğlenceli vakit geçirebileceğiniz ısıtmalı havuzu ve geniş bahçesi ile güvenli konaklama yapabileceğiniz bir tesis