ANNA TURİZM Sahibiata Mahallesi Karahafızlar Sokak, Torun Apt No:20/1, 42040 Meram

• PazarKapalı

Anna Turizm | Dünyayı Bizimle Keşfedin

Sahibiata Mahallesi Karahafızlar Sokak, Torun Apt No:20/1, 42040 Meram

• PazarKapalı

Emine Yıldız
18.10.2023
ANNA TURİZM
İlk kez Karadeniz'e gittim ve ilk kez bir tura katıldım eşimle beraber bu son olmayacak inşaallah çok memnun kaldık Neslihan Hanım'ın guleryuzu ve ilgisi harikaydı gittiğimiz mekanlar kaliteli temiz, personel saygılı . Karadeniz doğası harika bir belde zaten yakından görüp yaşamak bize çok iyi geldi üstüne geleneksel lezzetlerini tatmak yerinde yaşamak bir daha geleceğiz dedirtti hepimize . Anna turizm yetkililerine , Neslihan hanıma ve kaptanımız Ramazan beye(bize güvenli bir yolculuk sağladığı için) teşekkür ederim.
Behzat DEMiREL
25.09.2023
ANNA TURİZM
27-28 Şubat Erciyes kayak merkezine gittik. Konya'dan Erciyese giden diğer turlarla farkını anlatmak istiyorum. Diğerleri sanki zaman bolmuş gibi Aksaray tesislerinde bazen 1 saatten fazla gereksiz yere bekletiyorlar, ANNA 10-15 dakika, diğerleri ellerinde gelse kayak merkezinde 10 dakika kalacaklar, bazen 15:15 te çıkalım bazen 16:00 çıkacağız diyerek zaten geç geldikleri kayak merkezinden kaçmaya çalışıyorlar, ANNA tur her iki günde saat 17:00 ayrılıştı. Kayak dönüşü diğerleri Kayseri çıkışı bir tesiste 2 saate yakın gereksiz bir şekilde mola veriyorlar,ANNA turizm istek yoksa orada hiç mola vermiyor, eve daha erken dönüyoruz. Amacınız tesislerde bol zaman kayak merkezinde az zamansa diğerlerini, yoksa ANNA turizmi tercih edin. Bu geziden dolayı Neslihan hanım, Sedat bey ve Şoförümüze gerçekten teşekkür ederim ilk defa bir turdan bu kadar memnun kaldım. Umarım diğer turlar da zamanlama ve gereksiz molalar konusunda kendilerine çeki düzen verirler.
hasan hüseyin özdemir
15.09.2023
ANNA TURİZM
ANNA TURİZM ile ocak 2019 tarihinde ILGAZ turu ile tanıştık. Rehberinden, ikramlarına, konaklama yerlerinden, tur proğramına o kadar çok beğendik ki bizde bağımlılık yaptı desem yeridir:) Bu yıl içerisinde izmir, Karadeniz ve Bolu turlarına gittik aynı kalite ve güler yüzlü hizmeti yine aldık. Anna Turun tüm ekibine özellikle rehberimiz Neslihan Hanıma çok teşekkür ederiz. Yeni yolculuklarda tekrar görüşmek dileğiyle.
Seda Kaçmaz
08.09.2023
ANNA TURİZM
Karadeniz turuna gittik. Herkez başına boydak ellerinde program diye birşey yok herşey gelişi güzel yani. Rehber yok 6 gün gezdik .hangi gezdiğimiz yerin tarihini biliyoruz ? Hiç bir yerin sadece baktık geldik . Hiç birşey anlatan olmadı . Bi yeri gezdirmeye götürüyorlar oraya geldik mi geldik ister gez ister gezme sorun değil kimse için, ellerine birer telefon konuşuyorlar keyiflerine göre. Ben bir daha kesinlikle böyle bir turizimle gitmem yani. şöföründen hiç memnun kalmadık.bize 6 kahvaltı 6 öğle yemeği 6 akşam yemeği dediler dönüşte akşam yemeği yedirmediler öğlen 1 de yediğimiz yemekle gece 1 de evlerimize aç geldik üstüne yattılar. Ama helal olurmu orasını ben bilemem.ben sevmedim kimseyede tavsiye etmem ..
Savaş Şahin
05.09.2023
ANNA TURİZM
Şu an Neslihan Hanım ile Doğu Karadeniz turundayiz.5 yıldızı değil 7 yıldızı hak ediyor.Neslihan Hanım tam bir profesyonel işini özveri ile yapıyor.Gezide herkes ile ilgileniyor.Yorumlara bakarak karar vermekte zorlananlar Annatur ile herhangi bir geziye katılarak Neslihan Hanım ile farkı görün
Sena Unal
04.08.2023
ANNA TURİZM
Senelerdir turlara katilmaktan mutluluk duyardim ta ki sevgili dostlarim Serkan ve Özge'nin tavsiyesi üzerine ANNA TUR ile tanisincaya kadar. Tam bir aile ortami sıcaklığı, misafirperverliği supriz ekstralari ve eglencenin sonuna kadar tadina varma bu olsa gerek.3 öğün ev tadında yemek ve arac ici sinirsiz ikramlari muhteşemdi.Annatur neslihan hanima ve beni bu tur ile tanistiran dostlarima turda tanisma firsati buldugum yeni arkadaslarima guzel anilar biriktirmeme vesile olan herkese sonsuz teşekkürler .
erhan karadag
01.08.2023
ANNA TURİZM
İstanbuldan Konyaya gelip beş günlük gap turuna katıldık bugün turun son günü beş yıldızdan fazlasını haketti iyiki katılmışız. Söylenenden çok fazlasını yaptılar. Herkese tavsiye ediyorum.
Gülşen Özcan
27.07.2023
ANNA TURİZM
Neslihan hanımla umremizi yaptık çok rahat bir şekilde sıkıntısız ibadetimizi yerine getirdik inşallah karadeniz turumuda Anna turla yapmak isterim
Kerem Sülük
ANNA TURİZM
Kendi aracımla seyahat edecektim bir arkadasimin tavsiyesiyle anna turizm tanıştım Allah bin defa razı olsun aldığın para annenin ak sütü gibi helal olsun
Derya Özyurt
ANNA TURİZM
Anna turizm ile ilk defa Bursa Sapanca Maşukiye turuna katıldım. Ekonomik ve yemek dahil olması sebebiyle tavsiye üzerine gitmistim. kahvaltı ve yemek yerleri gayet güzel temiz nezih yeterli . Sürücü arkadaşlar saygılı . en önemlisi Neslihan hanıma çok ama çok tşk ederim.o naif ince düşünceli eğlenceli herşeyi en ince ayrıntısına kadar düşünen herkesi tek tek karşılayıp nezaketle tek tek uğurlayan çok tatlı bir tur sorumlusu .gönül rahatligiyla turlarına katılabilirsiniz.