Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve 15115 sk. No: 9 Güneyli Köyü Sahili, 17502 Gelibolu/Çanakkale

Beyaz Ev No:9, Konaklama - Kitap & Kahve (@beyazevno9) | Instagram |

tuğba daşgın
09.10.2023
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Savaş Bey,annesi ve babası ,Arslan Bey harika insanlar .Tertemiz işletme,terliklerimizi çıkarıp çıplak ayakla gezdik hep,yediğiniz içtiğiniz herşey içinize sinerek oluyor,evinizde gibi rahat hissediyorsunuz.Kahvalti için çoğu şey bahçeden ,bahçeden olmayanlar da özenle seçilmiş kaliteli.Bin çeşit kalitesiz ürün yerine kaliteli iki çeşit olsun ,keyifle tadını cikartayim derseniz tam size göre.Her gün akşam yemeği yok ama olduğu günleri de kaçırmayın ki Güneyli'deki en iyi yemeği yiyeceksiniz.Arslan Bey'in Türkmen pilavı gününe katilabildik ,harikaydı.Gun boyu çay, kahve isterseniz mevcut. Küçük bir işletme ,kısa zamanda tüm misafirlerle kaynasiyorsunuz.İsletme sahipleri sıcak insanlar, misafirleri de genelde öyle. Sokak hayvanlarıni kendi hayvanlarindan ayirmiyorlar ,sevgi dolu bir aile .Küçük oglumuzla o kadar ilgilendiler ki , hatıralarında çok güzel bir tatil kalacak sayelerinde .Biz çok memnun kaldık , İstanbul'dan kaçmak istediğimizde ilk duraklarimiz arasına eklendi.
Liva Grup Finans
28.08.2023
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Özlediğim tatili gerçekleştirdiğim yer. Kahvaltısı mükemmeldi. Kahvaltılıklar taze ve organik, domates-salatalık kendi bahçelerinden, çekirdek kahve ve demleme çay. Marketten alınmış bir şey yoktu sanırım. Sırf kahvaltısı için bile gidilebilir. Savaş Beyin misavirperverliği, odaların temizliği, denize yakınlığı ve akşamları keyifle dinlediğimiz müzikler. Kesinlikle tekrar gideceğim yer.
KooKStorries s
20.08.2023
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Yeğenimle iki gece üç gün kaldık ve çok memnun ayrıldık. Bizim gibi titiz teyze-yeğen olarak oteli çok çok çok temiz ve düzenli bulduk.Sahibi Savaş Bey ve şefi Arslan Bey'in misafirperverlikleri harika. En ufak bir istek veya ihtiyacınızı hemen ve ellerinden geldiğince karşılamaya çalışıyorlar. Yaptıkları yemekler çok lezzetli. Ortak alanda bulunan kahve makinesinden 24 saat boyunca yararlanabiliyorsunuz. Üstelik kaliteli çekirdek kahve kullanıyorlar. Çay tiryakileri için de sürekli taze demlenmiş çay mevcut. Bahçelerinde kendi yetiştirdikleri çeşitli sebze ve meyveleri var. Lokasyon olarak denize, plajlara 100 adım. (Üşenmedim, saydım. :) ) Ve en güzel tarafı sahildeki ses ve gürültülerin otele gelmemesi. Daha birçok güzel ve memnun edici ayrıntı sıralayabilirim. Güneylideki tek adresimiz artık orası. ( Not: Odalarda tv ve buzdolabı yok. Ortak alanda mevcut. Fakat orada tv aklınıza bile gelmiyor. Buzdolabını da rahatça kullandık.) Savaş Bey ve Arslan Bey'e tekrar teşekkür ediyoruz. :)
Zeynep Ceylan
01.08.2023
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Malesef 1 gün kalabildik. Yıllar önce Güneyli'ye gitmiştik, denizin güzelliği aklımızda kalmıştı fakat hiç bu kadar soğuk olduğunu hatırlamıyorduk. Suyun soğukluğu sebebiyle denize giremedigimiz için üzülerek ertesi gün ayrılmak zorunda kaldık..Yorumlarda yazdığı gibi fazlası var eksiği yok bir işletme. Aslında işletme demekte haksızlık olur. Savaş bey'e ikramları misafir perverliği ve herşey için çok çok teşekkür ediyorum. Odada Ayak havlusu, kulak pamuğuna kadar herşey düşünülmüştü. Kaldığımız odanın duşu biraz küçüktü, oğlum duş alırken sular biraz banyodan dışarı taştı. Ayak havlusu yeterli olmayınca panikle odadaki havlulardan birisini yere atıp yerleri kurulamak zorunda kaldık (aslında hiç yapmayacağım birşey) oğlumun terliginden havlu biraz leke oldu, Çok üzüldüm, umarım leke çıkar, Hakkınızı helal edin lütfen. Bir dahaki sefere Denize girmesekte, müzik dinlemeye veya kafa dinlemeye gelmek isteriz. Sevgiler selamlar, umarım tekrar gelmek nasip olur. Kesinlikle herkese tavsiye ediyorum.
Kuter Çinar
27.07.2023
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Bir anda değişiyor Güneyli bir anda. Sahildeki o keşmekeş dükkanlardan sıyrılıp sağa dönünce solda parlayan bembeyaz bir mekan. İnanılmaz temiz ve ayakkabılarınızı çıkarıp giriyorsunuz bu hijyen dersi bence. Kahvesi şahane kahvaltiliklar keza öyle. Sahibi dopdolu bir insan Savaş beye selam olsun .
Elif Ergün
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Herşey muhteşemdi!! İki günlük kısa bir tatil yaptık - çok memnun kaldık. Çocuklarla gönül rahatlıyla kalabileceğiniz bi yer. Odalar temiz, konumu çok iyi yürüyerek 2 dakikada sahildesiniz. Savaş Bey e ve Aslan bey çok çok teşekkür ederiz. Okadar samimi ve misafir perverler ki, mutlaka tekrar geleceğiz. Sanki arkadaşlarınız da kalıyormuşcasına rahat hissediyorsunuz. Aslan bey’ in pizza sını mutlaka tadın.:)
Nayad Çor
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Buraya Murat Gülsoy'un Öyle Güzel Bir Yer Ki" adlı kitabının ismini yakıştırmak sanırım yanlış olmaz :) sakinlik
sehap tuncer
Beyaz Ev No:9 Konaklama Kitap & Kahve
Çok şirin ve keyifli bir otel. Savaş Bey çok ilgili ve samimi. Yemekleri, kahvaltısı çok güzel her şey bahçeden neredeyse. Güneyli’de sakin ve güzel vakit geçirilecek tek yer. İyi müzik, iyi kahve ve huzur.