Nur Turizm Şemsitebrizi Mah. İstanbul Cad. Ay İşhanı, No:123/201, 42030 Karatay/Konya

• Çarşamba08:30–18:00

Hüseyin Adıgüzel
22.10.2023
Nur Turizm
Yapmış olduğunuz hizmetlerinizde samimiyet ve ilginizden dolayı Rabbim sizlerden razı olsun.Gördüğümüz kadarıyla Suudi Arabistanda hizmet imkanı ve programların çok güçlükle yapıldığına yakından şahit olduk. Bir an bizleri yalnız bırakmadınız ve tüm hizmetlerimizi en üst düzeyde yaptınız.Cenab-ı Mevla yapmış olduğunuz hizmetleri kabul eylesin...
ruveyda şen
08.10.2023
Nur Turizm
Eşimle birlikte Nur turizm ile umreye gittik. Gerek organizasyon, gerek ilgi alaka anlamında çok çok memnun kaldık. Hatta kafilemizden bir arkadaşın bebeği ateşlendi.Turizm firmasının sahibi özel araçla hastaneye götürüp muayenesini yaptırıp tekrar otele getirmişti.Görevli hocalarımız zaten oldukça tecrübeli ve güleryüzlüydü. Kaldığımız otellerin standartları da iyiydi. Hiçbir sıkıntı yaşamadık. Umre ve hacca gitmeyi düşünüyorsanız kesinlikle Nur turizmi tavsiye ederim.
NURETTİN KAĞNICI
14.09.2023
Nur Turizm
Meşakkatli olan umre ibadetini bizlerin rahat ibadet yapması için her mücadeleyi verdiklerine şahidim.Allah ebeden Razı olsun
Ali erkan
11.09.2023
Nur Turizm
Umre seyahatimizden son derece memnun olarak ayrıldık.Anlamı ve manevi atmosferi çok yüksek olan mübarek topraklara ziyaretimizi görmüş olduğumuz ilgi ve alaka ile daha anlamlı kılan dinamik bir hizmet aldım .Gerçekten işini seven ve bilen insanlardan oluşan bir acente. Özellikle Nurullah hocamızın hem bilgisi hem ilgisi hem de insanlarla olan diyaloglarından ötürü teşekkürü borç bilirim. Nur turizm bünyesinde emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.
Derya KARAKAŞ
09.09.2023
Nur Turizm
25 nisan'da Yıllardır hayalim olan Umre yolcuuğuna başladık. Nur Turizm Hocasız bir şekilde umreye götürdü. Verilen sözler tutulmadı. 1350 dolar verdik ama bir sohbet bir kuran tilaveti dahi yapılmadı. İnstgram için reklam yapmak adına bi iki okuma yaptılar. kendi kusurları ve eksiklerini kapatmak için Bu bir imtihan deyip süslü cümleler ile dini istismar ederek bizi kandırdılar. oysa o kadar tur şirketi gördük yedek hocaları ile gelmiş ve çok güzel ilgileniyorlardı. Hakkımızı helal etmiyoruz. Rabbim yarına koyar ama yanınıza koymaz. Elimde foto video ekran görüntüsü herşey var isteyene özelden atarım.
mustafa ulus
13.08.2023
Nur Turizm
Oteller çok yakın ve temiz güzeldi sadece Medine otelinin restoranı bize uygun değil o kadar. İlla ki aksaklıklar oluyor, olacakta. Suudi elemanınızı değiştirin herşey yoluna girer. Bir de rehberlik hizmetine biraz daha dikkat edilmesini tavsiye ederim.
Ömer Gök
21.07.2023
Nur Turizm
Firmanız ile gitmiş olduğumuz bu 3.umremiz. Her dönem üzerine katkı yaptığınız hizmetlerinizden dolayı sonsuz teşekkürler. Suudi Arabistan da hizmetin ve ticaretin ne kadar zor olduğuna defalarca şahit olduk. Bu zorlukların üstesinden tecrübe ile gelip bizlere sürekli destek oldunuz. Mükemmel rehberliğinde ve muhabbeti hizmetlerinizden dolayı,Allah sizlerden sonsuz razı olsun. Her daim tercihimiz NUR TURİZM ailesi ...
Emine Yüksel
20.07.2023
Nur Turizm
Yorumum ustte gozuksun diye 5 yildiz koydum. 5 yildiz koyanlar sirket sahibinin akrabalari ailesi 2 ortak 2 sinin ailesi soyadlarina bakarsaniz anlarsiniz arastirin. Gunah hakka giriolar
Seyfullah Sarıtas
18.07.2023
Nur Turizm
Nur turizm ekibine gösteriş oldukları ilgi ve alakalrdan dolayı hocalarım başta olmak üzere herkeze ayrı ayrı tşk ederirim.bundan sonraki umrelerde buluşmak dileğiyle Allah'a emanet olunuz.