Cadde Izgara Saklıbahçe yeni mahalle, Lüleburgaz Kırklareli TR, İnönü Cd., 39780

$$$$$$$$$

Burak Kaya
01.10.2023
Cadde Izgara Saklıbahçe
Kesinlikle tavsiye etmiyorum.Gelen müşterilerin hepsi iş molalarında geliyor. Fakat mekanın kapasitesine göre elemanları yok.Hizmet sıfır, müşteriye nasıl davranılacağını bilmeyen bir ekibin bulunduğu bir mekan. Sadece şunu söyliyeyim eğer büyük bir grup mekana geldiyse ve siz küçük bir arkadaş grubu ile mekana gidecekseniz yolunuzu değiştirmeniz en doğrusu çünkü servisler çok geç geliyor.Hatta bize hiç gelmeden kaba tavırlar sonucu mekanı terketmek durumunda kaldık.
Ercan Açıkgöz (Balık Kurdu)
28.09.2023
Cadde Izgara Saklıbahçe
Böyle küçük bir beldede, böylesine bir lezzet diyarı! Uzun süre sonra et yediğimi anladım. Etinden, yogurduna herşeyi 10 numara. Özellikle külbastı ve pirzola damak çatlatan cinsten. Artık sırf buraya uğramak için Trakya guzargahiz değişecek.Fiyalar ise her keseye uygun. Israrla tavsiye edilir.
Gokhan Kalkan
21.09.2023
Cadde Izgara Saklıbahçe
Mükemmel bir işletme tavsiye ederim
Fatih Kiziltan
11.09.2023
Cadde Izgara Saklıbahçe
Arkadaşça bir ortam yemekleri de güzel
gürkan Caliskan
28.08.2023
Cadde Izgara Saklıbahçe
Kıvırcıklı çoban salataları mükemmel. Yemekler çok iyi. Kışın soba yanıyor. Yazın bahçe mevcut. Izgaranın kömürlü olması daha iyi olur. Çay servisinin gece de olmasını istiyoruz.
ferit tuna
21.08.2023
Cadde Izgara Saklıbahçe
Küçük sevimli bir bahçesi olan mekanın köftesi, sucuğu ve ciğerini denedim. Çok güzeldi. Hamburgeri de çok beğenilenler arasındaymış, yemekten sonra öğrendik. Bir daha ki sefere de hamburgeri deneyeceğiz.
Nurullah Özcan
Cadde Izgara Saklıbahçe
Adamlar iki km mesafe var neymiş tek porsiyon olduğu için servis yapamıyormuş ancak 3.5 kışı olacakmış gelip sizin lokantada yemek yiyen de kabahat unutma bu gün bana yarın sana ona göre
Çoyta
Cadde Izgara Saklıbahçe
Dekorasyon güzel, bahçe ortamı var. Et, köfte, sucuk lezzetli. Değişiklik olsun diye uğramıştık. Ama fiyatlar diğer mekanlara göre porsiyon başı 3-4 lira pahalı. Gramajı fazladır belki, bilmiyorum. Servis yapan kişinin maskesi ne burnu ne de ağzı kapatıyordu. Bence hoş degil. Sokakta maske takmanın bile zorunlu olduğu şu dönemde maskesiz servis yapılması, hatta yemek pisirilmesi doğru değil. Uyarabilirdik ama servis gelmiş iş işten geçmiş. Arkadaş tatlı söyledi. Tatlı yemekten önce geldi. Arkadaşa sordum, sen mi yemekten önce istedin diye. Yok dedi. iyileştirme yapılırsa tekrar gidilebilir. Kredi kartı geçerli.
Onur ULUIŞIK
Cadde Izgara Saklıbahçe
Mekana yemek yemeye gittik sipariş verdik 25 kişilik grup gelecek diye 45 dkka boyunca masaya tuzluk bile getiremediler 3 defa siparişleri sorduk herdefasinda şimdi attık diye bize yalan söyleyip gecistirdiler 1 saatin sonunda 2 dakkaya atıyoruz isterseniz sizin siparişleri iptal edelim gibi saygısızca tavırla karşılaştık 1 saatlik öğle aramızda hem aç kaldık hem sinirlerimizi bozduk. esnaflık tan anlamayan bir adam 35 sene fabrika da çalıştım ben diye gereksiz çıkışta bulundu keşke 55 sene calissaydin da bu işe bulasmasaydin. Kesinlikle tavsiye etmiyorum.