Görkem Kilis Sofrası Şenlikköy Mahallesi, Yeşilköy-Halkalı Caddesi, No:4 Florya Güneş Plajı Yanı / Florya, 34153 Bakırköy/İstanbul

$$$$$$

arzu arzu
15.10.2023
Görkem Kilis Sofrası
4 yetişkin 3 çocuk gittik önümüze gelenler aynı , daha önceden 2 yetişkin olarak gittik aynı bişi fark etmiyor ama 4 kişilik ücret alıyor anlamadım . Çalışanlar hiç ilgilenmiyor biran önce kalk da git gibi bakıyorlar, 4 yetişkin 1200 tl olması gerekirken 1320 tl çekti benden tabi yanımız da misafirlerim olduğu için sormadım ama dazla para aldı Zaten içerisi buz gibi cam kenarında oturursan daha da soğuk Çeşitler o kadar az hemen hemen aynı şeyleri koymuş misafirlerimi oraya götürdüğüme pişman oldum hemde mahçup oldum Gelmeyin az fark veripte aynı konumlardaki farkli yerleri deneyin derim.
Cemre Belli
24.09.2023
Görkem Kilis Sofrası
Oruk kebabi,yumuşacık tavuk şis,bulgur çok lezzetliydi özenle hazırlanmış tarifler belli ki.Cigkofte ise biraz daha iyi olabilir zira çok tuzluydu ve farklı bir baharat kullanılmış.Mezeler iyiydi.Fiyatlar normal.Yillar önce de gelirdik kaliteden ve porsiyondan ödün vermemiş.Kapıda bahşiş usulü vale var.Memnun kaldık.Teşekkürler Görkem Kilis Sofrası.
Ozlem Can
03.08.2023
Görkem Kilis Sofrası
İftara gittik, kişi başı 600 TL. Servis hızlıydı yemekler sıcak geldi ama beklenen lezzet seviyesinde değildi. Çiğ köfte tam bir hayal kırıklığı ama içli köftesi güzel. Ana yemeğin bir kısmı ortaya geliyor. Pide istedik gelmedi ramazanda kaos ortamı çok hoşuma gitmedi.
Pınar Düzyol
01.08.2023
Görkem Kilis Sofrası
Önce gözünüz doyuyor sonra karnınız.Kahvaltisini deneyimlerin yanlış saymadiysam börekler katmer menemen kavurmalı yumurta hariç 29 çeşit geliyor.Ben bu kadar çeşidi başka yerde hiç görmedim.Urunlerde çok kaliteli.Ama bitmiyor yedik yedik bitiremedik.Geri dönüşümde olmuyormuş bu çok üzücü
biocell glycerine
Görkem Kilis Sofrası
Çoban kavurma, saç kavurma ve gavurdağı salatası söyledik. Salata çok güzeldi. Saç kavurmanın etleri koyma kıvamında kuşbaşı kullanışmış aşırı yağlı ve çok ağır geldi. Çoban kavurmanın yanında gelen sebzeler iyiydi. ( et yok denecek kadar azdı. ) ilk ve son ziyaretim olacak. Gidecek olanlara tavsiyem gitmeyin ( zehirlendik ). Yiyecek seçiminizdede bu ikisini seçmeyin.
Şebnem Y
Görkem Kilis Sofrası
Ailecek geldik çok memnun kaldık lezzet ve mekan gayet güzel fıyat da güzel yere göre kaldırıyor fiyatı, kısacası yine gelmek istediğimiz mekan listesine eklendi
GÜRCAN Davulcu
Görkem Kilis Sofrası
Ramazan'da iftara gittik, belki yoğunluktan olabilir. Fiyatına göre daha iyi olabilirdi. Normal bir zamanda gidip yemek gerekebilir!
Yilmaz Yilmaz
Görkem Kilis Sofrası
Her şey 10 numara. Yemekler, servis, sunum, güleryüz ilgi alaka… kesinlikle tavsiye ediyoruz. Özellikle içli köftesini ve ayranını denemeden ayrılmayın. Fiyatlar beklentimizin üzerindeydi ancak lezzetler o kadar iyi ki fiyatlar kabul edilir geldi. Servis ilgi de çok iyi. Benzer mekanlara göre çok üst kalite. Aile yeri ve gayet geniş bir mekan. Ancak dekorasyon biraz eksik ve eski kalmış. Onu da elden geçirseler çok iyi olurmuş. Her şeye rağmen mutlaka denenmesi gereken güzel mekan. Ellerinize sağlık.