SOS Burger Kuşpınar, Kasap Cami Burcu Ekmek Karşısı, Kıbrıs Şehitleri Cd., 20150 Pamukkale/Denizli

Sos Burger |

çağatay voyvoda
02.10.2023
SOS Burger
Porsiyonlar doyurucu ve lezzetli, çalışanlar ilgili mekan ve atmosfer geliştirilmeli.
Hakan bıçak
25.09.2023
SOS Burger
İlk defa gittim. Hayatımda yediğim en güzel hamburgerlerden biriydi. Ekmeği, turşuları her şeyi kendileri yapıyorlarmış. Muazzamdı, müptelası olacağım sanıyorum
İpek ipek
22.09.2023
SOS Burger
Bugün hayatımdaki en kötü hamburgeri yedim, markette satılan paketli bayat ekmek yiyecek olsam neden o kadar para vereyim? Eski kalitenizden eser kalmamış. Eti de kokuyordu gerçekten yakıştıramadım.
Sercan İnci
09.09.2023
SOS Burger
Merida mexican ve mexican hamburger sipariş ettim. En pahalı Hamburgerleri sipariş etmemize rağmen Hamburgerlerin içinde fasulye vb. malzemeler eksikti. Soğan halkası da eksikti. Farklı tatlar birbiri ile uyum içindeydi. Hamburgerlerin içindeki malzemeler ve menüye dahil ürünler eksik olmasaydı puanım 5 yıldızdı.
Elif Kıvrak
23.08.2023
SOS Burger
Erkek arkadaşımla cheat meal yapmaya değer bir yer arayışındaydık instagramdan burayı gördük ve üşenmeyip geldik. Yorumları okuduğumuzda çok tereddüt etmiştik fakat kesinlikle İ NA NIL MAZ lezzetli geldi, her şey çok taze servis çok hızlı çalışanlar çok ilgiliydi. Fiyatları normal ve fiyatını hak eden ürünler olduğunu düşünüyorum. Kesinlikle tavsiye ederim.
Hüdai Tin
19.08.2023
SOS Burger
sayın şefim ben tır şoförüyüm hemen hemen cennet ülkemizin her yerine gittim ve nerede ne yemekler yenilir nacizane biliyorum istanbul antalya ve büyük şehirlerdeki kaliteli mekanlardaki kaliteyi ve lezzeti sizin ürünlerdede gördüm ellerinize emeğinize sağlık en son size sipariş verdiğimizde arkadaşlarla ki onlar şu an avrupaya nakliye yapıyorlar oradaki kendisini kanıtlamış mekanlardaki ürünlerden hiç bir farkı olamadığı ve daha lezzetli olduğunu söylediler denizliye böyle bir kalite ve lezzetli ürünler kazandırdığınız için teşekkürler dilerim tüm ülkede şubeleşme yolunda güzel adımlar atarsınız
Betül Çalhan
27.07.2023
SOS Burger
Abimle akşam yemeği için geldik denizlideki en kaliteli Burger mekanı diyebilirim. Paranızı boşuna zincir fastfoodlara harcamayın.
Pınar Topaloğlu
SOS Burger
Glutensiz menüsü olması gelmemiz için tercih sebebimizdi ancak sadece glutensiz değil, “lezzetli glutensiz” bir burger yemek çok keyifliydi. Beklentimizin üstünde bir lezzetle ve güler yüzlü bir hizmetle karşılandık. İkram edilen çay da çok güzeldi. Kesinlikle tavsiye ediyoruz.
ŞAHİN ÖRNEKAL
SOS Burger
Benim için muhteşem bir sunum ve mükemmel bir lezzet deneyimiydi. 200gr double burger için fiyat gayet iyi, çalışanlar ve işyeri sahipleri güler yüzlü ve kibardılar
Nazan YÜKSEL
SOS Burger
Değil Denizli Türkiye'de yiyebilecegim en mükemmel hamburger burda diyebilirim. Çok şanslıyım ki buraya yakın oturuyorum. Sos burgerden sonra bütün marka ve zincir restoranları bıraktım.tadı damağınızda kalacak bir lezzet arıyorsanız şiddetle tavsiye edilir