Leman Kültür / Muğla Emirbeyazıt Mh. Özer Türk Cd.8 Menteşe, 48000 Merkez/Muğla

$$$$$$

Leman Kültür / Muğla Emirbeyazıt Mh. Özer Türk Cd.8 Menteşe, 48000 Merkez/Muğla

Leman Kültür / Muğla | Muğla | Leman Kültür / Muğla, Muğla. 464 likes · 2,417 were here. AÇILDIK :) Tüm Misafirlerimizi Bekliyoruz

Emirbeyazıt Mh. Özer Türk Cd.8 Menteşe, 48000 Merkez/Muğla

Nese Yuce
19.10.2023
Leman Kültür / Muğla
Lezzetsiz Bir kahveyi fahis bir fiyatla içtik. Bir daha gitmem.
Ceyda ceren Coskun küpeli
30.09.2023
Leman Kültür / Muğla
Çocuklarla birlikte gittik hamburger ekmeğini kendileri yapıyorlarmis ama bence yapmasınlar taş gibi ve kokusuda küf gibiydi ayrıca koftesinde de tat yoktu çocuklara yemek yedirmek için doğru bir adres değil biz zaten iyiki birşey yememisiz patatesleri iyidi ama eskiden bildiğimiz Leman kültürden eser yok malesef üzgünüm.
Kenan Babayiğit
23.09.2023
Leman Kültür / Muğla
Kısıtlı bir vakitte ziyaret fırsatımız oldu çalışan arkadaşlar ilgili ve güler yüzlü, yiyecekleri deneyimlemedik ama içecekleri gayet güzel. Seyahatlerimiz esnasında yanımızda evcil dostlarımız olabiliyor en azından taşıma çantası olanlar için bir tolerans bekliyoruz..
Haydar SEN
23.09.2023
Leman Kültür / Muğla
Uzun süredir kapalı olduğu için üzüldüğüm ancak yeniden açılınca her gittiğimde en kötü pop şarkıları son ses açıp oturulamaz hale gelen mekan. Keşke çok daha iyi müzikler olsa. Geri kalan herşeyi ile zaten tüm Leman kültür işletmeleri, menüsü ve sunumu ile çok başarılı.
mustafa tepe
15.09.2023
Leman Kültür / Muğla
Çok güzel menüleri yenilenen kadrosuyla çok iyi tava yemegini yapan asciyla tanışmak isterdim ellerine sağlık fikriyenin korili tavuğu
Bora
08.08.2023
Leman Kültür / Muğla
Doyurucu ve uygun fiyatlı. Gündüz gittiğimiz için çok sakindi, servis personeli hızlı ve ilgiliydi.
Dinç Şanlı
02.08.2023
Leman Kültür / Muğla
Yeni işletmesiyle güleryüzle güzel hizmet olan lezzetler iyi ve daha da iyi olma yolunda keyifli
Elif tülay Maraş
Leman Kültür / Muğla
3 kişi gittiniz mekanda 3 yemek söyledik. Sipariş alan kişi 2 yemek olarak iletmiş bir yemek gelmedi. Söylediğimiz de garson ne söylemiştiniz diye sorup geliyordur deyip sisteme baktı, sonra tekrar geldi sordu ne söylemiştiniz diye biz yine yemeğin ismini söyledik tekrar gitti. O sırada bir bayan geldi sisteme girilmemiş karışıklık olmuş biz halledicez dedi istemiyoruz kalsın dedik. Halledicez biz deyip gitti. Biz bir yemeği iki kişi yedik. Hesap öderken yiyemedigimiz yemeği söylemişsiniz iptal edemiyoruz deyip bize sormadan yemeği paket yapıp hesaba da ekleyip alıp gelmişler. Burda yemediniz alıp eve götürün orda yiyin dercesine! Sormadan söylemeden hesaba ekleyerek! Üstelik söylediğimiz fakat yiyemedigimiz yemeği söylemişsiniz iptal edemeyiz diyerek! Hata varsa telafisini paket yapıp hesaba ekleyip getirmek Leman kültür gibi bir markaya yakışmadı. Yemeği almadık parasını da ödemedik ama bunun için bu kadar çaba harcamamız sürekli birilerine olayı anlatmamız gereksiz ve yersizdi. Leman kültür markası bu olmamalıydi.
arzu cingirt
Leman Kültür / Muğla
Klaas bir mekan personeller ve yöneticiler çok ilgili üst düzey hizmet var çok teşekkür ediyorum.