Riverside Club Ağva Kurfallı, Yakuplu Cd. No:146, 34983 Şile/İstanbul

SB E
19.10.2023
Riverside Club Ağva
Işletme diğer tesislerin aksine tok satıcı gibi davranmıyor, üstelik yaz sezonunda diğer tesislerin sağlamadığı ekstra hizmeti sağlamasına rağmen. Fiyat fayda oranına göre çok başarılı bir tesis
Müge A
18.10.2023
Riverside Club Ağva
Yılbaşı programı için geldik ailecek, rastgele buldum internetten,ttelefon açtım, güvendim Erhan beye ve geldik, hayatımda geçirdiğim en güzel yılbaşı akşamlarında ilk 5'e girer bir gece geçirdik, otel şahane, mekan genel olarak sıcak ve samimi, odalar mis gibi ve sıcacık, hatta Dışarda deli gibi yağmur ve fırtına varken biz sıcaktan keyif çatıyorduk odada, çalışanlar pozitif, güzleryüzlü ve gerçekten çözüm odaklı, yılbaşı programı zaten çok keyifliydi, şömine başındaki masamızla ailecek çok eğlendik. Bir de dört dörtlük kahvaltı geldi ki hem midemiz hem gözümüz doydu. İlk defa ağvaya geldik, ama bu deneyim sayesinde yazın da gelme sözü verdik, kesinlikle tavsiye edilir.
Mehmet Şıpka
01.10.2023
Riverside Club Ağva
Çalışanlar çok iyi niyetli. Harika bir lokasyon. Tesis yeni devralınmış. Pandemi süreci şanssızlık olmuş. Müessese olarak bakıma ihtiyacı var. Umarım kısa zamanda toplanıp, hakettiği değere kavuşur.
Nesrin Ak
07.09.2023
Riverside Club Ağva
İlk defa geldim iyiki gelmisim hakkinda kötü yorumlar okudum fakat aldirmadan geldim yalnız tek avantajimiz el degistirmis olmasi inanilmaz derecede ilgi alaka servis muhtesem isletmeciler güler yüzlü kesinlikle tavsiye ediyorum mutlaka gezip görün
fatma cengiz
20.08.2023
Riverside Club Ağva
Bugün bir organizasyon için 55 kişilik grup kahvaltısına gittik bu mekana 30 yıllık ömrümde bu kadar kötü bir menüsü olan çalışanlarının vasatlığı kelimelerle anlatılamayacak kadar kötü hijyenin ise yerlerde olduğu tek mekan. Gidecek olanlar varsa seksen sekiz kere düşünsünler ben çünkü katılımcılarımdan utandım onların kıymetli zamanlarını çaldığım için
Nairobi
11.08.2023
Riverside Club Ağva
13 temmuz pazartesi gününden beri ailecek otelde konaklamaktayız. Çocuk dahil 7 kişi geldik. Ama geldiğimize bin pişman olduk. Parayı sadece oda için alıyorlar. Odalarda bir bardak su dahi yok. Ne istersen iste sonu paraya çıkıyor. Hemen yazıyorum 2500 tl para ödedik. akşam yemeği için Telefonda bize 60 TL otele geldiğimizde 70TL müdürle yapılan konuşma sonrası 55TL olarak fiyat verdiler. Yemeğimizi 3 gün boyunca dışarda yedik. Bira 35 TL. Deniz bisikleti kiralama saati 75TL. 4 kahve 3 çaya 75TL hesap ödedik. Yetmez gibi otelin arka bölümünde ateş yakılan alanda ateş yakmak istediğimizi söyledik. Odunu bile parayla sattıklarını belirttiler. Otelde personel yok! Kimseyle iletişim kuramıyorsun. Odalarımız 3 gündür 1 defa olsun temizlenmedi. Kahvaltı çok kötü zeytin , 2-3 parça peynir, yumurta ve reçelle kahvaltı yaptık. 170 cmlik Havuz var fakat akşamları ışıkları açmadıkları için çocuklar ve görme problemi çekenler için inanılmaz tehlikeli. Çocuğumu iki kere son dakikada havuz kenarından aldım ki bir an olsun yanından ayrılmama rağmen. Yani kısacası sadece yatmak ve havuza girmek için bu paraya değermi asla gidin Antalyaya aynı parayı ödersiniz.. herşeye bir fiyat biçmişler kimi nasıl soyarız derdindeler. Hala oteldeyiz tatilin bitmesini bekliyoruz. (Not: otele ilk defa gelmiyoruz. Bu üçüncü gelişimiz ve her seferinde 4-5 aile geliyorduk. Daha önceki iki gelişimizde başka biri işletiyordu ve inanılmaz harika bir beyfendiydi. Otel 2020 de el değiştirmiş yönetim rezalet otel rezalet. Bizim için 3. Ve son gelişimizdi.)
EREN KARA
02.08.2023
Riverside Club Ağva
Yemeğe dünyanın parasını aldılar bizden 3 parça lokmalık mezeye 200 lira aldılar 50 lik rakı 700 lira tekelde 209 lira kazımlanmak istiyorsanız doğru adres havuzda çoluk çocuktan durulmuyor . Kahvaltıylada havuzlada ilgilenen kimse yok çayımız bitti 45 dk kimse ilgilenmedi .Tavsiye etmiyorum .
ARCA AKYUREK
Riverside Club Ağva
1 gün önce--------Otel hakkında olumsuz yorumları görmüş önemsememiştim yanılmışım.Otel eski , bakımsız ve pis.Odalar ve yataklar rutubetli .TAhta olduğu için Asma kat çok ses çıkarıyor.Hamak lar vardı ama o kadar bakımsız ve kenara atılmış gibi duruyorduki hiç cazip gelmedi.kahvaltı çok zayıftı.Hatta cuma sabahı sadece çok kızarmış hatta (yanmış yumurta , ) 2 çeşit peynir , zeytin bal , Recel vardı bu arada bolca ekmek..elemanlar zaten profesyonel değildi.İş bulmuşlar ve gelmişler ...Afganlı çocuklar vardı Türkçeyi zor konuşuyor ve anlaşıyorsunuz neyi sipariş edeceksiniz.söylüyorsunuz tamam diyor ama sipariş gelmiyor zaten..Anlatacak çok şey var ama dahada sinirlenmeyeyim.Bütün yıl yorulup tatil yapayım diyorsun otelBütün hevesini kırıyor..Gitmeyin bu ötele nehir kenarında daha güzel oteller var..Gezerken gördüm kızdım kendime...Bence bu tesislere müşteri gitmesin ki otel sahibi bi düşünsün neden iş yapmıyor diye..