Parkılıca 37772 Ilıca/Pınarbaşı/Kastamonu

Sevgi Ünlü
10.09.2023
Parkılıca
İlk defa gittiğimiz bu bölgede adeta büyülendik. Yeşilin her tonu doğanın tüm sesleri ve temiz hava ruhumu dinlendirdi. Tesis son derece temiz, basit ve sade. Suat beyin ve Mehmet Bey'in ilgisi ve hizmeti son derece başarılı. İlk fırsatta tekrar gideceğiz.
Mediha Tülin Bozkurt
25.08.2023
Parkılıca
Cennetten bir köşe.Tesis huzurlu ,temiz güleryuzlu calisanlar. Rüya gibi bir ortam.Sislerin içinden uyanıyorsunuz. Yeşilin her tonu.Göz kamaştırıcı. Sahibi Suat bey e teşekkür ediyorum
genç genco
20.08.2023
Parkılıca
Keyifli geçen iki gecelik bir konaklama oldu. Konum muhteşem. İşletmeciler çok kibar ve isteklere hemen cevap veriyor. Doğanın içinde. Cennet gibi.. Herkese önerilir söylenecek söz bulamıyorum harikaydı.
Mihrican Yurdakul
15.08.2023
Parkılıca
Çok huzurlu ve güzel bir yer işletme sahibi ve çalışanlar güler yüzlü doğa severler için tavsiye ederim
Fatma Yagiz
10.08.2023
Parkılıca
İnanılmaz bı deneyimdi daha önce pek çok kez kamp bungalow gezi deneyimimiz var bu enler arasında olacak rastgele seçtiğimiz yerlere gitmeyi tercih ediyoruz burasını kesfetmemizde böyle oldu ratgele bulduk 7ssatlik yoldan sonra ulaştık dünyadan ayrı bir dünya cennetten bı köşe işletme sahibi Suat bey inanılmaz iyi biri size müşteri olarak değil misafir gibi tanıdık gibi yaklaşıyor. Bungalowlar çok temiz hatta bizim odamız ilk defa biz kaldık yepyeniydi. Yatak yorgan yastık tertemiz odamızın arkasinda akan derenin o mushis sesiyle uyandık sabahlari üç cocugumuzla gittik aklımızda üç gün kalmak vardı amma velakin planlarımız da aksilik çıktı 2 gece kalabildik kahvaltıları temiz güzel doyurucu gayet şık bir restoranları var isterseniz orada yiyebilirsiniz WC lavabo mutfak çok temiz personel ilgili çocuklar için güvenli bir ortam akşamları kuş sesleri eşliğinde minik balkonunuzda çay kahve içersiniz çay kahve sınırsız şekilde ikram olarak mevcut etraf dogga harikası az aşağıda eski zamanlardan kalma hamam varmış baktık mağara gibi içinden su kaynağı çıkıyor bungalowlarin dört etrafı suyla çevrili dağlar orman insan ruhen çok dinleniyor bedenen aynı şeyi söyleyemeyeceğim çünkü heryeri görmek gezmek istiyorsunuz fiyatları makul pek çok tatil yeri ve kalitesiyle kıyaslayınca gerçekten uygun tekrar tekrar teşekkür ederim mutlaka tekrar gideceğiz çocuklarımız asla donmek istemediler
Kerem
02.08.2023
Parkılıca
Tesis inanılmaz huzur verici gündüzü ayrı gecesi ayrı güzel sanırım sahib olan suat bey 10 numara adam denirya işte öyle biri çalışanlar sıcakkanlı sempatik insanlar. 1 yıldızı nerden kırdın derseniz akşam yemeği biz beğenmedik
G. Engin ÇELEBİ
Parkılıca
Pınarbaşı Park Ilıca'da 24-27 Mayıs 2023 tarihleri arasında bir trekking grubu ile kaldım. Kamp alanının olduğu yer muhteşem bir görüntü arz ediyor. Bungalow evler mevcut. İkişer veya üçer yataklı. İki katlı olanlarda mevcut. Girişinde bir balkon kısmı ve içeride bir oda, soyunma dolabı, banyo ve tuvalet mevcut. Oda içersin de lüks yok. Ama bir bungalow evde bulunması gereken ihtiyaç yeteri kadar var. Her şey temiz. Güzel bir orta bahçesi var. Ayrıca restoran kısmı ile girişte çay ocağı mevcut. Kaldığımız süre boyunca yemekler mükemmeldi. Çaylar ve kahveler gerçekten çok güzeldi. Her şey temiz ve kullanıma her zaman hazırdı. Sahibinin ilgisi, personelin duyarlılığı çok çok iyi. İlerleyen zamanda ailemle gidip kalmayı düşünüyorum. Tavsiye ederim.
Didem Aksoy
Parkılıca
İnanılmaz huzurlu ve sakin bir ortam. Horma Kanyonu’nun bitişi olarak gösterilen Ilıca Şelalesi’ne çok yakın. İşletmeciler çok ilgili, kibar, kendi halinde insanlar :) Biz kendi çadırımızda kaldık ancak isterseniz bungalov da kiralayabilirsiniz. Bölgede Türk Telekom çekmiyor maalesef. Turkcell ve Vodafone çok sıkıntı yaşatmıyor.
tolga çakır
17.07.2023
Parkılıca
Tesis çok güzel ve düzenli.Sahibi ve çalışanları saygılı ve yardımsever.İlgileri için teşekkür ederim.Tesisde çadır kampı yapılmıyor ancak bungalovlarda kalabilirsiniz.